Laina Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Inspirert av en annen tråd om faking: Jeg har alltid lurt på hvorfor kvinner faker orgasme. Jeg ser rett og slett ingen grunn til det. Kan noen være snille å forklare meg det?
Laina Skrevet 2. september 2006 Forfatter #2 Skrevet 2. september 2006 Ja, dette klarer jeg selvfølgelig å regne meg frem til selv... Men: Å glede mannen? Dersom han føler det mislykket? Hvorfor ikke heller forklare hvordan det henger sammen? Akkurat det problemet har jeg vært borti mange ganger selv, og selv om mannen føler seg mislykket vil jeg jo aldri tjene på å fake. Derimot vil mannen tjene på å forstå at det ikke har med hans "mangel på kvalitet" å gjøre, og at sexen kan være veldig bra selv om man ikke kommer. Min konklusjon: Ikke god nok grunn til å fake. Dersom man føler seg utilstrekkelig om man ikke kommer/ikke kommer fort nok, vil det jo ikke hjelpe å fake. Mannen vil tro han gjør det riktig, og man vil havne i en ond sirkel, der man aldri blir tilfredsstilt, men mannen tror han er en super elsker for deg. Min konklusjon: Ikke god nok grunn til å fake. Så gi meg en god grunn, takk
Gjest Norwegian Blue Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 (endret) Selv om det ikke er god nok grunn for deg, er det jo tydeligvis det for de som velger å fake. I begynnelsen av forhold føler man seg ofte usikre, begge to. Man kan være skikkelig forelska i en fyr og ser at han prøver så godt han kan å gi deg orgasme, men får det ikke helt til. Da er det sikkert lett å late som, der og da, for å ikke gjøre gutten ennå mer usikker. Ikke vet jeg, men det høres ihvertfall helt menneskelig ut. Endret 2. september 2006 av Norwegian Blue
Gjest Tanita Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Noen faker for å bli fortere ferdig - for å slippe at han holder på i timesvis uten at noe skjer...
Gjest Mea Culpa Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 (endret) Med eksen faket jeg endel mot slutten av forholdet. Da var det fordi jeg ville han skulle bli ferdig fortest mulig ... Med han jeg er sammen med nå har jeg aldri faket, og kommer heller aldri til å gjøre det tror jeg. Har aldri hatt det så bra før. Endret 2. september 2006 av Mea Culpa
Top Gun Skrevet 2. september 2006 #6 Skrevet 2. september 2006 Dersom jeg var en kvinne og mannen min var dårlig i senga, og i tillegg åpen for nye idèer og metoder (hvem vil vel ha følsomme mennesker som ikke takler sannheten uansett?), ville jeg bedt ham studere temaet sex og kvinnens kropp. Jeg mener, hvor vanskelig er det egentlig? Bur deg inne i en uke og les bøker, og praktisèr samtidig med din eksperimentelle kvinne!
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 At du har funnet ut at det ikke er noen god grunn, er selvsagt fint. Men det behøver ikke bety at andre føler det på samme måte. ← Selvfølgelig. OG det er jo derfor jeg spør... Fordi jeg overhodet ikke kan forstå hvorfor. Alle de begrunnelsene jeg kommer på har jeg enda tyngre begrummelser imot. Derfor lurer jeg på hva som gjør at kvinner velger det. Dette er diskutert i venninnegjengen også. Og, vel... Ingen av oss finner grunner som er tungtveiende nok. Undersøkelser viser jo at det er mange kvinner som gjør det, men det er sjelden man får vite hvorfor.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2006 #8 Skrevet 3. september 2006 Jeg kan iallefall fortelle hvorfor JEG gjør det. Jeg elsker kjæresten min. Vi har vært sammen i nesten ti år. Omtrent en gang i uka forklarer eller viser jeg ham hvordan han skal gjøre for at det skal være godt for meg også. To timer etterpå har han glemt alt jeg sa. Så for meg er det valget mellom å instruere hver bidige dag, eller å late som om han fremdeles kan triksene og dermed fake. For hvis han oppdager at jeg ikke har det fint, så må jeg enten forklare igjen, eller så furter han. og jeg gidder ikke forklare hver eneste kveld, det får da være måte på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå