Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Noen som kan anbefale en god og dyktig tannlege? Hva betalte dere? Setter stor pris på tips
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 Hei! Dette er ikke akkurat svar på hva du spør om, men jeg har lest at det er bedre for tennene/mer skånsomt å bleke de hjemme, flere netter på rad med sånn skinne med blekemiddel i, enn å powerbleke de én time med sterk bleking hos tannlegen. Selv var jeg på Ellipseklinikken i Trondheim og blekte mine. Det tok en time, og det ilte litt i tennene men det gikk fort over.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Hei! Dette er ikke akkurat svar på hva du spør om, men jeg har lest at det er bedre for tennene/mer skånsomt å bleke de hjemme, flere netter på rad med sånn skinne med blekemiddel i, enn å powerbleke de én time med sterk bleking hos tannlegen. Selv var jeg på Ellipseklinikken i Trondheim og blekte mine. Det tok en time, og det ilte litt i tennene men det gikk fort over. ← Betalte ca 4000. Angrer på at jeg ikke tok sånn hjemmebleking på natta i stedet, for da skal visst hvirfargen vare lenger pluss at da kan man oppfriske fargen innimellom ved å kjøpe nytt blekemiddel som koster ca 100 kr, siden den skinnen varer i årevis.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 Betalte ca 4000. Angrer på at jeg ikke tok sånn hjemmebleking på natta i stedet, for da skal visst hvirfargen vare lenger pluss at da kan man oppfriske fargen innimellom ved å kjøpe nytt blekemiddel som koster ca 100 kr, siden den skinnen varer i årevis. ← Interessant det med hjemmebleking. Noen som har en link? Trådstarter
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #6 Skrevet 2. september 2006 Jeg har vært hos tannlegen og fått støpt plastskinne til bleking hjemme. Jeg betalte kr 3500, og da fulgte det med gele til flere ganger. Jeg skal bruke skinnene 30-60 minutter pr dag i en uke. Nå bleker jeg tennene hjemme ca en gang i året. (fikk med gele til ca 4 ganger, og får kjøpe ny gele hos tannlegen senere) Dette er en mye mer lønnsom måte å bleke tennene på, for tannbleking varer ikke evig. Heller ikke i åååårevis som enkelte tannleger påstår. Kaffe, te, rødvin, cola osv gjør at tennene blir misfarget med tiden.
Gjest Meep Skrevet 2. september 2006 #7 Skrevet 2. september 2006 Kaffe, te, rødvin, cola osv gjør at tennene blir misfarget med tiden. Haha, jeg tør sverge på at jeg har hørt akkurat den formuleringen i en tannkremreklame :D
Scully Skrevet 6. september 2006 #8 Skrevet 6. september 2006 billigst mulig er å fikse det hos studenter på Odontologisk Fakultet, like trygt det! da lager de (vi) skinner til deg, og du bruker de om f.eks natten hjemme, etter anvisning fra oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå