Gå til innhold

Modellbilder av brudekjoler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg titter litt på brudekjoler på finn, selv om jeg ikke har noe bryllup i sikte, synes det er gøy å bare kikke. Men jeg har reagert på at de som legger ut bilder som de selv har tatt i bryllupet, viser kjolen fra en mye mer naturlig - og bedre - side enn de som legger ut modellbilder fra designers hjemmeside eller katalog.

Modellbildene ser alltid så kunstige ut, som om modellen har stått i sin positur i mange timer mens de har rettet ut og dandert kjolen rundt henne. De er ofte så glatte i stoffet at det ser helt stivt og unaturlig ut.

Annonser som har begge typer bilder ser ut som to helt forskjellige kjoler. Er det noen andre som er enig med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig er det forskjell, men det går begge veier. Det er mange kjoler man ikke nødvendigvis liker når man ser de i magasiner, men når man får prøvd de på/sett de i butikken så er det noe helt annet.

Skrevet

Jeg synes også det er svært ulike bilder, men jeg synes ikke alltid de er bedre når de viser selve bruden. Mange ganger ser jeg brudebilder og lurer på hva i all verden bruden har tenkt når hun har valgt kjolen. Det er tydelig at vedkommende har falt for kjolen når hun så den på modellen, men ikke har tenkt på eller brydd seg om hvordan den kler henne.

Skrevet

Jeg digger å titte på brudekjoler på nettet! Men dessverre synes jeg svært sjelden at kjolene er så innmari fine lenger når de kommer av modellen og over på en brud... :sjenert:

Skrevet

Damen i brudesalongen sa faktisk at kjolen min så bedre ut på meg enn på modellen i katalogen. Mulig hun sa det for å smiske, men jeg velger å tro at hun var ærlig ;)

Skrevet
Jeg digger å titte på brudekjoler på nettet! Men dessverre synes jeg svært sjelden at kjolene er så innmari fine lenger når de kommer av modellen og over på en brud... :sjenert:

:Nikke: enig der ja.. håper selvfølgelig at dette ikke er tilfelle for min egen del!

Skrevet

Jeg syntes det var veldig mye hjelp i å titte på finn.no for å se hva slags kjoler som passet og ikke passet forskjellig kroppsfasong.

Ser ut som mange bruder ikke tenker på dette.

Dessuten ser man ofte bedre hvordan kjolen faller på en "vanlig brud", og ikke på en syltynn modell som får bildet retusjert for alle krøller og mangler etterpå.

Stor forskjell, og det gjorde at jeg valgte bort mange kjoler jeg syntes så nydelige ut på modellen!

Skrevet

Man bør jo uansett gå og prøve kjoler i butikker før man bestemmer seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...