Nala Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Jeg har tusen spørsmål nå som vi skal pusse opp overflatene i x antall rom Nå lurer jeg på følgende: I nyhuset er det en del bobler hist og her under tapetet. På stue, kjøkken og i gang bytter vi hele ruklet. Har fått inn en maler som skal gjøre det til uka. Men på soverommene skal vi flikke litt selv. Og da spør jeg, hvordan utfører man førstehjelp på tapet som bobler? Har hørt at man kan fikse det ved å putte litt tapetlim under. Men hvordan får man det under?Skjærer man en lite flik og dytter limet under (men med hva)? Eller finnes det noe man kan sprøyte det under med?
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Kjøp en sprøyte på apoteket, lag ett lite snitt med en skarp kniv og fyll på med lim. Prøv å fordele den rundt under blæra. Er boblen stor så må du kanskje skjøre ett kryss. Får håpe tapetet er slik at det ikke syner.
Nala Skrevet 2. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2006 Takk for tips! Har faktisk sånn sprøyte fra apoteket. Skal jammen ta prøve å sprøyte tapetlim under med den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå