Gå til innhold

Knappehullsblomst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg vet det er vanlig at brudgomen og hans forlover skal ha knappehullsblomst, men skal også brudens og brudgomens far ha dette? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kålungen
Skrevet

Fedrene skal også ha ja, og eventuelle brudesvenner.

Skrevet

Det velger man vel selv?

Hos oss (siden vi er så få totalt) skal kun brudgom og brudesven ha....hadde sett teit ut om brudes far + forlover har også for da er det kun 2 menn igjen som ikke har...

Skrevet

Her skal bare brudgommen ha knappehullsblomst.

Han skal ha vanlig fin dress og slips, og derfor skal han ha det for å skille seg ut blant de andre mennene.

Skrevet

Jeg lurer på om det er sånn at det er brudgommen, brudgommens forlover og brudens far som skal ha knapphullsblomst.

Vi brydde oss lite om sånne "regler", så hos oss hadde også brudgommens far.

Gjest Gjest_Månestråle_*
Skrevet

Hos oss hadde brudgom og forlover, brudesvenner, min far og svigerfar. Syntes det var artig at alle hadde, og jeg synes svigerfar fortjente det og.

Skrevet

Hos oss skal i alle fall min kjære ha, og min far synes jeg, for han skal følge meg opp. Og forlover skal vel ha. Om min tilkommende svigerfar også skal ha, ja det har jeg slett ikke noe imot, ellers blir han jo nesten litt "utenfor", og det er ikke meningen.

Men, dette kan man selvsagt velge selv :)

Skrevet

Vi bestemte oss egentlig for at fedrene ikke skulle ha, kun brudgom og hans forlover.

(Men så kostet det så lite i forhold til resten, så vi bestillte opp til fedrene også. Samt en blomst min forlover kunne ha i håret.)

Gjør det dere synes blir best selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...