Gjest Gjest_Clara_* Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 Jeg skal til USA nå i høst, og lurer på om jeans er billigere der borte. Da tenker jeg på merker som er populære her nå, som Nudie, True Religion etc. Noen som vet?
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Amerikanska merker er nok billigere der, men neppe de europeiske.
Gjest Kanelia Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 Ja, jeans er billigere i USA. Selv kjøpte jeg en Rock and Republic bukse der, og sparte en god del. Nudie er et svensk merke, så akkurat det tror jeg ikke er billigere i USA, men True religion, Citizens og humanity, Earnest sewn, Seven etc. lønner det seg å se etter. Lykke til
ashera Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 (endret) Et par-tre eksempler på Premium Denim: True Religion ligger f.eks. på 170 - 300 $ alt etter modell. Citizens of Humanity er noe "rimeligere", omtrent 140 - 200 $. Seven ligger også gjerne oppunder 200 $. "Vanlige" merker som Levi's, Lee og Wrangler får du for rundt 40 $. Calvin Klein og Polo Jeans kan du også få til 50 - 60 $. Endret 2. september 2006 av hera
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå