Gjest Duchess Skrevet 11. januar 2003 #1 Skrevet 11. januar 2003 Fargen på leppestiften var i utgangspunktet en rødbrun ganske fin farge- helt til jeg fikk den på leppene, da var den plutselig oransje !! Hva er det for noe da ? Ikke tørka den fort heller, og selv om den ikke smitta så mye av som andre leppestifter, så var den ikke tilfredsstillende...
Babyface Skrevet 11. januar 2003 #2 Skrevet 11. januar 2003 Jeg synes Lipfinity'en er helt super! (Bortsett fra når jeg er skikkelig sårleppa, men da er alle leppestifter no dritt.) Mener du at fargen har forandra seg etter du kjøpte den eller at den bare blir anderledes på deg enn det ser ut på penselen/kosten? Hvis det er det siste, burde du jo har testa den i butikken før du kjøpte den...
Gjest Donna Skrevet 11. januar 2003 #3 Skrevet 11. januar 2003 fargen blir jo ikke lik på leppene som på kosten. Du skal ikke ha tykkt på heller - og det tørker på et minutt. når det er tørrt tar du på den hvite stiften. Jeg må bruke ganske mye av denne hvite for å ikke føle meg tørr på leppene. Men den holder fin hele kvelden og det liker jeg ...
Mrs. B Skrevet 12. januar 2003 #4 Skrevet 12. januar 2003 Hos meg begynner den å flasse av nokså fort... hva gjør jeg feil da?
Gjest Gjesta Skrevet 12. januar 2003 #5 Skrevet 12. januar 2003 kanskje du er for tørr på leppene.. jeg pleier supplere med en lipsyl jeg utover dagen..fordi den ser fort tørr ut ! jeg er veeeeldig fornøyd med mine lipfinityer.. har en litt beigerosa som er ganske diskret og passer helt perfekt.
Mrs. B Skrevet 12. januar 2003 #6 Skrevet 12. januar 2003 Vet ikke om dét er problemet.. bruker nemlig Lypsyl regelmessig... men Lipfinity sitter kanskje også dårlig om man er fuktig på leppene... får vel teste igjen ved en senere anledning.. har nemlig kjøpt inn 2 forskjellige farger.
Gjest Donna Skrevet 12. januar 2003 #7 Skrevet 12. januar 2003 man skal være ren og tørr på leppene før man begynner. men må ikke ta for tykkt lag på. man må la den tørke helt før man smører med den hvite stiften. Dersom jeg gnir leppene mye sammen så blir det lett at det begynner å komme små korn på leppene at det flasser liksom. så prøv å ungå dette. blir litt tørr og stiv hvis jeg ikke smører nok med den hvite stiften - ellers er jeg førnøyd. Deilig med en lebestift som ikke farger av
birgitte242 Skrevet 12. januar 2003 #8 Skrevet 12. januar 2003 Lipfinity fungerer perfekt på meg - jeg har faktisk ikke kjøpt andre leppestifter denne kom på markedet. Jeg har falt for fristelsen et par ganger, men nå som jeg er vant til å ha perfekt sminkede lepper hele dagen er det ganske irriterende å begynne å måtte freshe opp leppene i løpet av dagen igjen. Jeg har funnet en helt perfekt, diskre farge til dagtid/hverdags, den er så "meg" at jeg må kjøpe opp et helt parti hvis den skulle gå ut av produksjon Jeg har merket meg at hvis jeg bruker andre leppepomader/gloss (utover dagen hvis leppene mine blir tørre) enn den hvite glossen som følger med, så sitter den ikke like godt. Det er riktig som virgo sier at man skal være tørr og ren på leppene. Jeg passer også på å ikke smøre for tykt på samt å vente til lipfinity er skikkelig tørr før jeg påfører den hvite glossen. Lykke til
Megan Skrevet 12. januar 2003 #9 Skrevet 12. januar 2003 kanskje du er for tørr på leppene.. jeg pleier supplere med en lipsyl jeg utover dagen..fordi den ser fort tørr ut ! jeg er veeeeldig fornøyd med mine lipfinityer.. har en litt beigerosa som er ganske diskret og passer helt perfekt. Hvilket nummer er det på den? Har ingen LipFinity selv, men har sett litt på dem i butikkene, Synes derimot at fargene ikke var så fine, men en beigerosa en høres fint ut.
Blåklokke Skrevet 13. januar 2003 #10 Skrevet 13. januar 2003 Hei Duchess ! Prøv med en av de nye lip-coatene som Lipfinity har kommet med, de finnes i sølv, gull og bronse. Da blir farven litt sterkere, kanskje bronsje på den farven du har kan være tingen ?
Gjest Mzfire Skrevet 15. januar 2003 #11 Skrevet 15. januar 2003 Er enig med Vergo jeg , gjør det samme som deg og min holder hele dagen uten problemer. Har aldri vært så fornøyd med en lepestift før. Er så deilig når jeg tar den på meg på fest, for da sitter den. Jeg kjøpte en brun og den ble som jeg hadde trodd da jeg tok den på
Tjorven Skrevet 16. januar 2003 #12 Skrevet 16. januar 2003 Lipfinity er helt suveren på meg, men den kan flasse litt av i mot slutten av dagen. Jeg bruker kun denne leppestiften jeg nå, nettopp fordi den sitter så godt. Mitt tips er å bare ha et syltynt strøk på leppene, den flasser av med en gang og blir tørr og rar om man har på for mye. Med et tynt strøk tørker den kjemperaskt (30 sekunder) og den sitter godt hele dagen.
Megan Skrevet 16. januar 2003 #13 Skrevet 16. januar 2003 Er nå i gang med å teste min første LipFinity. Har hatt den på i *hm* 4 timer og har spist i mellomtiden. Ser bra ut!
Anie Skrevet 18. januar 2003 #14 Skrevet 18. januar 2003 Jeg har funnet en helt perfekt, diskre farge til dagtid/hverdags, den er så "meg" at jeg må kjøpe opp et helt parti hvis den skulle gå ut av produksjon Kan jeg spørre hvilken nr du har på fargen ? Jeg er heller ikke fornøyd med lipfinity`en min, den blir så mørk og lilla aktig når jeg får den på. Så den blir bare stående på badet ubrukt, da jeg heller liker mer diskre farger... (nr er forøvrig 60)
Gjest Donna Skrevet 18. januar 2003 #15 Skrevet 18. januar 2003 Dersom du er blond eller har lyse striper så kan nr .160 være et greit valg. Den har jeg. De sa på perfumeriet at den var nokså "safe" for blonde ....den er rosa men ser naturlig ut. Til fest har jeg en rød nr 110 - men den er rødere på leppene enn slik den ser ut. Ble litt skuffet - for den ser nemlig finere ut før man tar den på. Men den går fint an å bruke- særlig om man har rød topp eller kjole ....måtte velge den for den stod til et antrekk jeg hadde kjøpt til et julebord *ler*....
birgitte242 Skrevet 18. januar 2003 #16 Skrevet 18. januar 2003 Hei Anie! Jeg bruker nr. 70. Den ser mørkere ut enn det den blir på leppene så ikke la det skremme deg! Prøv den og husk tynt strøk
Gjest Duchess Skrevet 18. januar 2003 #17 Skrevet 18. januar 2003 Blir også knusktørr på leppene av den...også flasser den nesten litt av etterhvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå