Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #1 Skrevet 2. september 2006 jeg har kjøpt meg kul lang oversizegenser Men hva pokker slags jakke skal man ha over, dere store moteguruer? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Hmm, kanskje en kort tøff skinnjakke?
Gjest Gjest_lene_* Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 Kort er det operative ordet her, lekkert med en jakke i litt kraftig stoff - eller skinn da som nevnt tidligere.
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Hmm takk for tips men skinnjakke er overhodet ikke meg gitt......
Sun Mei Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 Oversized genser? Hvordan ser det ut? *følger visst overhodet ikke med på motene*
Amanlis Skrevet 2. september 2006 #8 Skrevet 2. september 2006 Oversized genser? Hvordan ser det ut? *følger visst overhodet ikke med på motene* ← Godt ikke det bare er meg
Sun Mei Skrevet 2. september 2006 #9 Skrevet 2. september 2006 Godt ikke det bare er meg ← Puh, trodde jeg var alene her gitt
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #10 Skrevet 2. september 2006 jeg aner ikke hvor jeg skal finne et bilde, jeg, men det er jo rett og slett en diger genser, som ser ut som den er for stor, lissom.....
Amanlis Skrevet 2. september 2006 #11 Skrevet 2. september 2006 jeg aner ikke hvor jeg skal finne et bilde, jeg, men det er jo rett og slett en diger genser, som ser ut som den er for stor, lissom..... ← Kult, får man kjøpt slike overalt? ( I vanlige klesbutikker)
Sun Mei Skrevet 2. september 2006 #12 Skrevet 2. september 2006 Har lett etter på nett, men finner ingenting jeg tror kan være en sånn genser
Klips Skrevet 2. september 2006 #13 Skrevet 2. september 2006 Det er en god del genserkjoler i butikkene nå. Skikkelig koselig høstplagg Men hva man skal ha over vet jeg ikke, for noen moteguru er jeg i hvert fall ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå