Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 jeg føler faktisk at jeg er det til tider... tror det er noe alvorlig galt med mitt følelsesliv:( skriver her for kanskje for å få noen gode råd, eller høre hvordan andre har det.. jeg er nå i et relativt nytt forhold, noen mnd og det går veldig bra. han er en kjekk, snill og helt topp mann som jeg aldri vil miste, har faktisk aldri hatt noen som har vært så ærlig, snill og god og jeg erkjempeforeska. men problemet mitt er at jeg tviler alltid på om følelsene er gjensidig:( ser atter alle tegn. han ringer meg sjelden, men vi snakkes en del på msn. jeg føler aldri at han bryr seg virkelig om meg... han spør aldri hvordan jeg har hatt det feks.... jeg gjør masse husarbeid når jeg er hos han, men han gjør aldri noe når han er hos meg. jeg liker å sende sms og bare si at jeg er glad i han, men får aldri noen tilbake..... jeg har alltid tid til å komme til han, for han er jo den jeg elsker. men han har sjelden tid til å komme til meg. jeg har prøvd å si dette til han, at dette sliter på meg og jeg blir usikker når han er sånn, men da blir han sur og sier jeg er vanskelig.... er jeg det? jeg vil da bare vite..... vil føle meg elsket og at han bryr seg om meg.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #2 Skrevet 2. september 2006 Han høres passiv ut. Kanskje han bare synes det er fint å ha noen å ligge med? Som i tillegg tar oppvasken? Jeg hadde en slik "kjæreste" en gang..
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. september 2006 #3 Skrevet 2. september 2006 (endret) Høres utifra det du beskriver som om han ikke har de samme følelsene for deg som du har for han, dessverre. Følte det skremmende likt som deg i et tidligere forhold, og fant etter hvert ut at han egentlig ikke brydde seg, men bare var ute etter sexen. Endret 2. september 2006 av *MissA*
Gjest Cosette Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 jeg føler faktisk at jeg er det til tider... tror det er noe alvorlig galt med mitt følelsesliv:( skriver her for kanskje for å få noen gode råd, eller høre hvordan andre har det.. jeg er nå i et relativt nytt forhold, noen mnd og det går veldig bra. han er en kjekk, snill og helt topp mann som jeg aldri vil miste, har faktisk aldri hatt noen som har vært så ærlig, snill og god og jeg erkjempeforeska. men problemet mitt er at jeg tviler alltid på om følelsene er gjensidig:( ser atter alle tegn. han ringer meg sjelden, men vi snakkes en del på msn. jeg føler aldri at han bryr seg virkelig om meg... han spør aldri hvordan jeg har hatt det feks.... jeg gjør masse husarbeid når jeg er hos han, men han gjør aldri noe når han er hos meg. jeg liker å sende sms og bare si at jeg er glad i han, men får aldri noen tilbake..... jeg har alltid tid til å komme til han, for han er jo den jeg elsker. men han har sjelden tid til å komme til meg. jeg har prøvd å si dette til han, at dette sliter på meg og jeg blir usikker når han er sånn, men da blir han sur og sier jeg er vanskelig.... er jeg det? jeg vil da bare vite..... vil føle meg elsket og at han bryr seg om meg. ← Les hva du selv skriver, - om det var meg som skrev det ovenfor og spurte deg om det samme, - hva ville du råde meg til da?? - Tror det ville bli det samme jeg kommer til å si...
Gjest Pet Skrevet 3. september 2006 #5 Skrevet 3. september 2006 Beklager at jeg henger meg opp i detaljer, men hvorfor gjør du masse husarbeid når du er hos ham? :klø: Kryper du litt for ham, gjør du sånne ting som husarbeid for at han skal bli fornøyd med deg? Jeg har aldri gjort husarbeid hos andre, hvis jeg ikke har blitt bedt om å hjelpe til med noe pga sykdom el. Det å gjøre masse husarbeid hos en fyr du har kjent i et par måneder, synes jeg høres litt "overivrig" og dumt ut.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #6 Skrevet 4. september 2006 Det er en egenskap eller manipulerende væremåte som får enkelte, spesielt de med betydelig omtanke for andre, til å føle/tro at forholdet blir bedre om de yter mer. Slike personer "koster mer en de smaker" om en klarer se realistisk på dem uten å blande inn følelser. Det beste virkemidlet til å få det bedre, er å ungå slike personer.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå