Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nok i litt deppe modus :sjenert:

Jeg har nok en gang blitt informert om ett vennepar som skulle ha fest pga de har blitt forlovet, flere venninner har blitt gravide i det siste og enda flere har flyttet sammen med kjærestene sine.... men jeg sitter her og føler livet går forbi meg. :grine: Meg og typen har gått fra hverandre maaaange ganger, jeg har to andre søte gutter som bare er snill og grei som har lyst å bli sammen med meg, mens jeg føler desverre ikke noe for noen av dem og jeg blir bare helt deprimert av min livssituasjon og føler at det aldri blir min tur. Er jeg helt alene om det...? :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er nok i litt deppe modus  :sjenert:

Meg og typen har gått fra hverandre maaaange ganger, jeg har to andre søte gutter som bare er snill og grei som har lyst å bli sammen med meg, mens jeg føler desverre ikke noe for noen av dem og jeg blir bare helt deprimert av min livssituasjon og føler at det aldri blir min tur. Er jeg helt alene om det...?  :tristbla:

Du er jo ikke akkurat gammel da. Er det ikke en ide å fokusere på ting du selv har kontroll over? Hva du vil bruke livet ditt til? Ting du vil endre?

DGP

Skrevet

Enig med den over her. Fokuser på de tingene du kan gjøre noe med. du sier det er flere gutter som vil ha deg, men heller snu på flisa og se hvem du vil ha. først ta en periode og rett og slett kom over typen din dersom det er slutt for godt... en periode alene for deg selv, deretter står du litt på krava til du finner drømmemannen :) Han fins der ute, og når dere kommer sammen, skjer det nok mange ting på en gang for deg også! :)

lykke til!

Skrevet
Du er jo ikke akkurat gammel da. Er det ikke en ide å fokusere på ting du selv har kontroll over? Hva du vil bruke livet ditt til? Ting du vil endre?

DGP

Jeg vet at jeg ikke er sååå gammel, men jeg har likevel ikke lyst å være singel... :sjenert:

Ytenom det så holder jeg jo på med skole, har hobbyer osv.... ;)

Skrevet
Enig med den over her. Fokuser på de tingene du kan gjøre noe med. du sier det er flere gutter som vil ha deg, men heller snu på flisa og se hvem du vil ha. først ta en periode og rett og slett kom over typen din dersom det er slutt for godt... en periode alene for deg selv, deretter står du litt på krava til du finner drømmemannen :) Han fins der ute, og når dere kommer sammen, skjer det nok mange ting på en gang for deg også! :)

lykke til!

Takk for svar. Joda, det kommer sikkert med tiden til meg også, forhåpentligvis... :sjenert:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Tror de fleste føler det sånn, jeg, på et eller annet tidspunkt i livet. Men det du lengter etter kommer som regel ikke før du er ferdig med å lengte :)

Når du er fornøyd med ting sånn som de er, da dukker gutta opp. De rette, til og med :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...