Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aiai. Jeg vil ha billige sko, max 400 kr. Så kresen er jeg.

Uansett; Alt er jo så fjollete i butikken i disse dager! Husker jeg fant noen sorte med snøring opp til under knærne for noen år siden for 300 kr. Det var tider det. Så noen på skoringen til 400, men de var veldig vide (jeg har ikke så brede ankler)

Er denne høsten skohelvete for min del? Jeg trenger vanntette sko.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det er mange enkle, feminine støvletter i butikkene. Men selv har jeg gitt opp å sette maksgrensen på 400,- ; er det noe jeg liker som passer, så er det oppi 800kr som regel.

Skrevet

Jeg vet, men det er så nissete å betale så mye for et par sko jeg bare skal bruke noen måneder, og som ikke engang holder sikkert :sur:

Jeg får vel bare spanke og spire ;D

Skrevet

Din sko er den billigste skobutikken. Sist jeg var innom så jeg en del ufeminine sko, så ta deg en tur dit! :)

Skrevet
Din sko er den billigste skobutikken. Sist jeg var innom så jeg en del ufeminine sko, så ta deg en tur dit!  :)

Thænks for tips :-)

var en kjapp tur innom der, men de fleste var bare converse-aktige sko eller høye spisse hæler (jeg tryner lett).

Sorte sko med lav hæl, snøring og som går opp til nesten kneet er hva jeg ønsker meg. Enkleste sko i verden! Men hva har de istedet? Grønt slangeskinn, stjernesko, kattesko, sadosko osv. Makan!

Skrevet

Kanskje du burde slå på stortromma og kjøpe noen ordentlige Dr. Martens-boots i stedet? Da får du i hvertfall sko som holder.

Skrevet

Jeg har hatt mine Dr Martins i sikkert 5 år. God kvalitet. MEN: de er sykt glatte på vinterføre. Ser mange som bruker sånne på vinteren, fatter ikke at de tør.

Skrevet

Jeg tror de blir litt for barske for meg igjen :rodme:

Hvor kjøpes disse, og hvor mye koster de?

Jeg skal søke på noen eksemplarer og se om det aknskje kunne vært en ide likevel, jeg skal ikke dømme før jeg har sett alt :)

Skrevet
Jeg tror de blir litt for barske for meg igjen :rodme:

Hvor kjøpes disse, og hvor mye koster de?

Jeg skal søke på noen eksemplarer og se om det aknskje kunne vært en ide likevel, jeg skal ikke dømme før jeg har sett alt :)

Vet ikke hvor du får dem (og det med glattheten er sant), men de koster rundt tusenlappen, i hvertfall. Men til gjengjeld er de totalt uslitelige. Jeg kastet til slutt mine gamle fordi jeg ble lei av dem. Nå angrer jeg...

Skrevet

jeg ble lettere forelsket nå. De var jo helt nøytrale også, og ikkeno dilldall!

Skrevet

Sats på Dr. Martens. Jeg har et lignende par som i den linken, og mine er faktisk snart 15 (!) år gamle. Etterlevninger fra den forrige grunge-perioden, bruker de jevnlig året rundt.

De er i utgangspunktet glatte, men jeg har fått skomakeren til å legge på et sklisikkert underlag.

Skrevet

Hvor du kjøpte? :) Husker de hadde en butikk som hette Roots før, der hadde dem. Men den er jo nedlagt her nå..

Skrevet

De har Dr. Martens på Hot Rod i Trondheim, men jeg vet ikke om du har mulighet til å sjekke der. Jeg kjøpte mine i en butikk som er nedlagt nå.

De du refererer til i linken er Dr. Martens-sko (men det visste du kanskje), de jeg har er like, men litt høyere.

Skrevet

Jepp, måtte gjøre et søk, etter at Elphaba tipset om de. De var mye penere enn de jeg så for meg :)

De så perfecto ut!

Jeg er ganske så langt sør i lander (Kr.sand) men en har jo internett og visa (med 0,-) :ler:

Skrevet

De har dem i ca 50 % av alle skobutikker tenker jeg. Du får nok dra ut på shopping. Sinnsykt mange å velge i mellom også. Og det skilproblemet har jeg en glimrende løsning på: det finnes en spray som du kan spraye under sålen som er skikkelig sticky og ekkel. den gjør deg litt mer stabil på beina.

Skrevet
Sorte sko med lav hæl, snøring og som går opp til nesten kneet er hva jeg ønsker meg. Enkleste sko i verden! Men hva har de istedet? Grønt slangeskinn, stjernesko, kattesko, sadosko osv. Makan!

Det vil jeg ha også, men jeg finner jo ikkenoooo. Vil gjerne ha litt tjukt og klumpete skaft på dem også, så jeg kan bruke dem utenpå buksene mine uten at det ser altfor teit ut.

Skrevet
Kanskje du burde slå på stortromma og kjøpe noen ordentlige Dr. Martens-boots i stedet? Da får du i hvertfall sko som holder.

Det er jo hvertfall en investering som er verdt pengene!

Skrevet

Kan virkelig slå meg på anbefalingen om Dr. Martens. Her i Bergen selges de nesten over alt faktisk, mener å ha sett dem på både Skoringen og Eurosko. De høye du viste koster rundt 1500 spenn, men jeg lover (wolla?) at det er sko du har omtrent hele livet. Jeg har slitt mine trofast i flere år nå, og det synes knapt at de er brukt.

Husker mamma ville kjøpe et par da vi bodde i England heeelt på tampen av åttitallet, men pappa var ikke så keen på den tanken siden det da bare var pønkere som gikk med sånt.

Gjest seroxata
Skrevet

de har hatt de i den der butikken på slottet faktisk! jeg vurderte sterkt å kjøpe meg et par for ei stund sida, men tosken jeg er, så gjorde jeg ikke det likevel.

de er fiiine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...