Gjest fast gjest Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Hva synes dere om ankelboots jenter? Er på utkikk etter enten ankelboots eller høye støvletter, men klarer ikke å velge. kanskje det blir begge deler ;)Men har litt betenkeligheter med å gå med buksa nedi støvlettene i år også... Fant noen fine på www.stevemadden.com, på boots - første side, lys grå ankelboots med sløyfe. Fikk desverre ikke til å lage link. Blir kjempeglad for tilbakemeldinger fra dere
Gjest Kitten Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Jeg synes det er mye finere med buksa utenpå skoende, og at ankelboots er finest. Men så gikk jeg ikke med buksa nedi skoene ifjor, ei heller har jeg bukser gir leggene mine pusteproblemer. Men til sigarettbukser synes jeg det er finest med lange støvletter.
Catzy Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Jeg liker ikke ankelboots noe særlig i det hele tatt. Det kan funke til lange bukser, men ser helt tragisk ut til skjørt i mine øyne. Da er det bedre med høye støvletter, de kan man ha både over og under bukser, og til skjørt.
Gjest Gjest1 Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Kommer oj masse ankelboots utover nå, og mange innmari fine! Har allerede sett flere par på Bianco jeg skal kjøpe til uken
Gjest Gjest1 Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Så på bootsene du mente og likte alt bortsett fra den glinsende overflaten. Hadde vært kulere om de var matte - men det er smak og behag da
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Ankelboots er kult, men jeg falt ikke for disse her. Bare et lite tips: Steve Madden sko er ofte råbillige på Ebay.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 Jeg synes ankelboots er fint til sånne jeans som er smale nederst (drainpipes eller hva det nå enn heter). Til skjørt/kjole synes jeg det er finest med støvletter.
Gjest Gjest1 Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Jeg synes ankelboots er fint til sånne jeans som er smale nederst (drainpipes eller hva det nå enn heter). Til skjørt/kjole synes jeg det er finest med støvletter. ← Enig med du Men med det heeeeelt rette antrekket kan det være kult med ankelboots til skjørt, men da må skjørtet gå litt ut og gå til rundt kneet.
Gjest Gjesta Skrevet 1. september 2006 #9 Skrevet 1. september 2006 Jeg sier ja takk, begge deler, jeg. Har akkurat kjøpt noen ankelboots på Din Sko, og de er både tøffe og gode å gå i. Selv om sambo kaller dem Heidi Hauge-sko (de er litt western-aktige).
Gjest Gjest1 Skrevet 1. september 2006 #10 Skrevet 1. september 2006 Jeg sier ja takk, begge deler, jeg. Har akkurat kjøpt noen ankelboots på Din Sko, og de er både tøffe og gode å gå i. Selv om sambo kaller dem Heidi Hauge-sko (de er litt western-aktige). ←
Gjest Kanelia Skrevet 1. september 2006 #11 Skrevet 1. september 2006 Hva synes dere om ankelboots jenter? Er på utkikk etter enten ankelboots eller høye støvletter, men klarer ikke å velge. kanskje det blir begge deler ;)Men har litt betenkeligheter med å gå med buksa nedi støvlettene i år også... Fant noen fine på www.stevemadden.com, på boots - første side, lys grå ankelboots med sløyfe. Fikk desverre ikke til å lage link. Blir kjempeglad for tilbakemeldinger fra dere ← Jeg synes ankelboots er kult og de grå med sløyfe er kjempefine! Jeg vil ha :-)
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #12 Skrevet 4. september 2006 Jeg synes også det er fint! Håper jeg ikke kupper tråden din her nå, men får dere bestilt sko fra USA? Helst Steve Madden sko =)
Gjest KATTAstrofe Skrevet 4. september 2006 #13 Skrevet 4. september 2006 Jeg liker både ankelboots og støvletter. Kjøpte ankelboots for et par uker siden, og har sett meg ut nye støvletter
Karamba Skrevet 5. september 2006 #14 Skrevet 5. september 2006 Synes de er kjempefine, jeg! Liker egentlig støvletter best, men har begynt å få mer og mer sansen for ankelboots. Men det kommer jo an på antrekket, da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå