Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Jeg sitter klar til å forfølge Slaskepott og Ninakanin hele døgnet. Så snart de skriver et innlegg er jeg parat, uansett når på døgnet det er. De poster i en tråd, og to sekunder senere er jeg der for å trakasserer dem. Ofte er jeg så effektiv at jeg kan skrive i flere tråder samtidig, jeg kan til og med poste flere innlegg i samme tråd samtidig. Jeg kjenner dem til og med fra det virkelige liv, selv om jeg aldri har vært på den kanten av landet. Jeg må ha et enormt søvnunderskudd.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Kanskje du har funnet opp en tidsmaskin?
Gjest Norwegian Blue Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Jeg må innrømme, jeg har også vært slik som deg. Men så ble jeg lat og ville ha tilbake nyere/mine innlegg funksjon, og ga derfor opp det spennende og fartsfylte jet-set-livet som gjesten tilbyr. Sukk. Savner det i blant, luske rundt, uten identitet, i skyggene, som en katt i natten.
Gjest gjesta Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Jeg sitter klar til å forfølge Slaskepott og Ninakanin hele døgnet. Så snart de skriver et innlegg er jeg parat, uansett når på døgnet det er. De poster i en tråd, og to sekunder senere er jeg der for å trakasserer dem. Ofte er jeg så effektiv at jeg kan skrive i flere tråder samtidig, jeg kan til og med poste flere innlegg i samme tråd samtidig. Jeg kjenner dem til og med fra det virkelige liv, selv om jeg aldri har vært på den kanten av landet. Jeg må ha et enormt søvnunderskudd. ← Og du kaller Slaskepott besatt?
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Og du kaller Slaskepott besatt? ← Og du tror det er sånn jeg beskrev det? Våkn opp da menneske, du skjønner vel at det er umulig, like mye som du burde skjønne at beskyldningene til Slaskepott er helt på trynet
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Ok, en av dere glemte å slenge på en ...
Gjest gjesta Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 Og du tror det er sånn jeg beskrev det? Våkn opp da menneske, du skjønner vel at det er umulig, like mye som du burde skjønne at beskyldningene til Slaskepott er helt på trynet fulle av paranoia. ← At du oppretter en slik tråd viser at du er ganske så besatt, vennen min, og jeg er våken som bare det.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Ok, en av dere glemte å slenge på en ... ← tror ingen av oss gjorde det. Jeg postet på snikk-snakk og velger å tro at folk er smarte nok til å forstå det latterlige i det jeg skrev. Lamadama skjønte sikkert ikke hva hun svarte på
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #9 Skrevet 1. september 2006 At du oppretter en slik tråd viser at du er ganske så besatt, vennen min, og jeg er våken som bare det. ← Klart det. At jeg kan få meg til å gjøre noe sånt. Men er det rart jeg er besatt siden jeg aldri sover?
Gjest gjesta Skrevet 1. september 2006 #10 Skrevet 1. september 2006 tror ingen av oss gjorde det. Jeg postet på snikk-snakk og velger å tro at folk er smarte nok til å forstå det latterlige i det jeg skrev. Lamadama skjønte sikkert ikke hva hun svarte på ← Joda, vennen!
Gjest gjesta Skrevet 1. september 2006 #11 Skrevet 1. september 2006 *tar et realt lamaspark i lufta*
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #13 Skrevet 1. september 2006 Joda, vennen! ← Ja sorry, glemte det at gjester bør tenke seg lenge og vel om før de poster noe her. Poster alle jeg noe som ikke passer de forfulgte, så er alle jeg besatt. Sånn er det, for det har den allvitende Laladama sagt
Gjest gjesta Skrevet 1. september 2006 #14 Skrevet 1. september 2006 Ja sorry, glemte det at gjester bør tenke seg lenge og vel om før de poster noe her. Poster alle jeg noe som ikke passer de forfulgte, så er alle jeg besatt. Sånn er det, for det har den allvitende Laladama sagt ← Jeg er slettes ikke allvitende. Akkurat som du ikke er det.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #15 Skrevet 1. september 2006 Er så glaaaaaaaaaa' jeg!!! ← Fint jeg kunne glede deg, men jeg skal love å ikke si det til noen. Ville vært synd om noen fikk vite at en gjest får deg til å bli så glad.
Gjest gjesta Skrevet 1. september 2006 #17 Skrevet 1. september 2006 Fint jeg kunne glede deg, men jeg skal love å ikke si det til noen. Ville vært synd om noen fikk vite at en gjest får deg til å bli så glad. ← Du har nok aldri tilført meg glede eller noen andre følelser for den saks skyld.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #18 Skrevet 1. september 2006 Jeg er slettes ikke allvitende. ← Vet det, men jeg ville ikke ta fra deg en illusjon
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #19 Skrevet 1. september 2006 Du har nok aldri tilført meg glede eller noen andre følelser for den saks skyld. ← Din aktivitet i denne tråden viser utvilsomt at jeg tilfører deg noe
Gjest gjesta Skrevet 1. september 2006 #20 Skrevet 1. september 2006 Vet det, men jeg ville ikke ta fra deg en illusjon ← Som du ser var ikke illusjonen eksisterende i utgangspunktet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå