Gjest Gutt og gjest Skrevet 26. januar 2003 #21 Del Skrevet 26. januar 2003 Nope. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spying Skrevet 26. januar 2003 #22 Del Skrevet 26. januar 2003 For å prøve å spore inn på rett vei igjen...................... Synes absulutt ikke at 7 er for mange. At en angrer på enkelte, det er værtfall normalt. Å ønske at ting ble gjort litt annerledes, hvem har ikke ønsket det til tid og annen. Men tilslutt sitter en igjen med: "En kan ikke gråte over spillt melk" Synes egentlig det er greit å gjøre en og annen feil. hadde ikke vært mye å lære om allt i hele verden skulle bli som planlagt. Synes nå jeg MvH Spying Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2003 #23 Del Skrevet 26. januar 2003 til "gutt og gjest" : hvorfor skrev du bare nope? Du har jo skrevet inn her tidligere, du skrev jo at poenget mitt VAR, og da regner jeg med at du har vært med fra begynnelsen av tråden, og du ga et rart svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 26. januar 2003 #24 Del Skrevet 26. januar 2003 Jeg personlig mener det er for mange ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 26. januar 2003 #25 Del Skrevet 26. januar 2003 Håper forresten du tok ansvar og brukte prevensjon... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 26. januar 2003 #26 Del Skrevet 26. januar 2003 Gutt og Gjest: Så det er faktisk din verden som skal gi et uttrykk for hvordan menn skal se på såkalt "løssluppenhet"? På min planet ser vi faktisk ikke så ille på det at ei jente har skaffet seg litt erfaring. Jeg har mange venner som ikke har registrert seg på KG som er enige i min fremstilling av dette, og ser på det som et ikke-problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt og gjest Skrevet 27. januar 2003 #27 Del Skrevet 27. januar 2003 til "gutt og gjest" : hvorfor skrev du bare nope? Du har jo skrevet inn her tidligere, du skrev jo at poenget mitt VAR, og da regner jeg med at du har vært med fra begynnelsen av tråden, og du ga et rart svar! Nope betyr nei (beklager slangen). Dette blir mitt fjerde innlegg, og hver gang har jeg hatt brukernavnet "Gutt og gjest". Hvis du leser gjennom tråden en gang til, tror jeg du ser tegninga... Så det er faktisk din verden som skal gi et uttrykk for hvordan menn skal se på såkalt "løssluppenhet"? Jeg vil være så tøff og påstå at de fleste vil mene at 7 er mye, at "min verden er de fleste sin verden". Erfaring er en fin ting det, men 18 år er i tidligste laget. Kevin, hvor går din grense før du synes det er mye. Eller er det slik å forstå, at du synes jo flere partnere man har hatt i en desto yngre alder, jo bedre er det? Igjen vil jeg påpeke; jeg har likevel ikke noe problem med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nelle Skrevet 28. januar 2003 #28 Del Skrevet 28. januar 2003 Og hva slags konkurranse er dette? Spør en eldre dame i Sogn og hun vil gråte av fortvilelse Hehe... Først trodde jeg Anne Mona mente at den gamle damen i Sogn ville gråte av fortvilelse fordi hun var misunnelig... Hehe... Seriøst, altså -jeg trodde det var det du mente, Anne Mona! Men så koblet jeg litt... Nelle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 31. januar 2003 #29 Del Skrevet 31. januar 2003 Tror ikke du leser det jeg skriver så godt, Gutt og Gjest.... fortid er fortid... jeg har ikke noe med hvor mange en potensiell partner har hatt.... rett og slett.... Men dersom jeg måtte velge mellom erfaren og uerfaren, vet jeg hva valget ville vært... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 2. februar 2003 #30 Del Skrevet 2. februar 2003 Til alle dere (har mistet oversikt over dere) mannlige gjester som syns det er kritikkverdig med 7 og spesielt til deg som mener man har lav IQ/utdanning (sammenheng mellom sexpartner-antall og sveiser-yrket!!! ) Hvor mange jenter har dere ligget med??? Jeg får det inntrykket at dere kan ligge rundt, men bare med jenter som ikke har hatt mange partnere? Og hvorfor er dette så ille? At jenter er bevisste sin seksualitet og ligger med hvem de vil, er ikke det flott da? Så til spørsmålet (om det er for mange): Hvis du syns det er for mange, er det for mange. Hvis alle 7 var frivillige og noe du gikk inn i med åpne øyne og som du ikke spesifikt angrer på, så er det ikke for mange. Jeg har hatt sex med flere enn 7... (og jeg har serdeles høy IQ og et godt forhold til min egen kropp og min egen seksualitet.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L Skrevet 3. februar 2003 #31 Del Skrevet 3. februar 2003 Men hva syns dere? Hei! Det er ikke for mye. For min del kunne du hatt 50 uten at det hadde plaget meg. Mvh L. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2003 #32 Del Skrevet 3. februar 2003 det er mange til å være 18 år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 3. februar 2003 #33 Del Skrevet 3. februar 2003 er det noen her som har tenkt over at gjennomsnittsgutten debuterer når han er 18-19... og vi må bare anta at han tar utgangspunkt i seg selv når han vurderer hva som er normalt - det gjør vi ALLE. ikke rart noen anonyme gutter her inne syns det er i meste laget - på din alder hadde de neppe hatt sex overhodet - og jeg tviler på at de var avholdende fordi de var så skrekkelig intelligente. det var vel heller det at det ikke ble noe på dem, tross iherdige forsøk. mistenker en del av kritikken her for å være begrunnet i misunnelse, jeg da. mens gjennomsnittsjenta debuterer når hun er 16. og tross alt er ikke 8 sexpartnere på et par år så skrekkelig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 3. februar 2003 #34 Del Skrevet 3. februar 2003 Det der var utrolig bra, Ivanka Disse "gjeste-guttene" er rett og slett misunnelige! Guud så patetiske!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gi gass! Skrevet 4. februar 2003 #35 Del Skrevet 4. februar 2003 Til alle dere som har et frisinnet forhold til antall sexpartnere. Dere er forberedt faren til å bli stemplet; flyfille, bimbo, billig, lett på tråden, felleshull, rundbrenner osv.? Håper i hvert fall for deres egen del, at dere bruker beskyttelse. Men for all del, pul i vei! Dere er jo tross alt bevisste på deres egen seksualitet. Det er deres liv. Tenk på dere selv (og kanskje deres fremtidige partner... eller kanskje ikke...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yrke og utdanning Skrevet 4. februar 2003 #36 Del Skrevet 4. februar 2003 I arbeidet med strategisk analyse, brukes yrke og utdanning som segmenteringskriterier for forbrukermarkedet. Disse to kriteriene blir ofte brukt fordi de gjerne reflekterer verdier, holdninger, preferanser og livsstil hos forbrukeren. Er det da utenkelig at yrke og utdanning ikke har en viss relevans i forhold til seksuell atferd hos mennesker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 4. februar 2003 #37 Del Skrevet 4. februar 2003 Blir vel ikke akkurat svett på ryggen av tanken på en attenåring som har hatt sex med sju stykker. Min moral er at man kan gjøre det man har lyst til, så lenge man har lyst og passer på å beskytte seg mot sykdommer/uønsket graviditet. Hvor mange sexpartnere man har hatt/ikke har hatt er ikke informasjon det er noen som helst grunn til å dele med hverken kjærester eller andre. (Min man vet f.eks. ikke hvor mange jeg har hatt sex med og jeg vet ikke hvor mange han har hatt sex med. Dette er rett og slett ikke informasjon som på noe tidspunkt har hatt betydning for vårt forhold). Så vidt jeg husker så er det også slik at det er de med høyest utdanning og høyest inntekt som har hatt flest partnere og som oftest er utro... Har også liten tro på at antall partnere har noe med IQ å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla ulogget Skrevet 5. februar 2003 #38 Del Skrevet 5. februar 2003 Ærlig talt! Du kan overhodet ikke ha noe formening om IQ til denne 18-åringen på grunnlag av opplysningen om at hun har hatt sex med 7 stk!! (hva med John F Kennedy, var han dum? han var utvilsomt en rundbrenner - men denne sammenhengen gjelder kanskje kun for kvinner???!).. I følge div undersøkelser av Dagbla' -typen (ikke spes valide, men like talende som disse "markedsundersøkelsene" det refereres til) er "arbeiderklassen" mest trofast, mens akademikere oftest har utenomektesk forhold.... Hva betyr det da? Når det gjelder faren for å bli stemplet som "flyfille", bimbo, lett på tråden, m.m. Jeg snakker om voksne, bevisste mennesker som tar ansvar også når det gjelder sitt seksualliv. Å avstå fra sex av frykt for å bli kalt bimbo er en merkelig problemstilling for meg, det bør være andre grunner for å ha sex/avstå enn hva andre mener og tenker. Beskyttelse er da en selvfølge!! hilsen Embla s, ikke logget på, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nok en gjest Skrevet 6. februar 2003 #39 Del Skrevet 6. februar 2003 Embla s skriver: men denne sammenhengen gjelder kanskje kun for kvinner???!).. Hvorfor tror denne Embla s at gjestene i denne trådene angriper kvinners holdninger til sex? Videre: I følge div undersøkelser av Dagbla' -typen (ikke spes valide, men like talende som disse "markedsundersøkelsene" det refereres til) er "arbeiderklassen" mest trofast, mens akademikere oftest har utenomektesk forhold.... Hva betyr det da? Betyr dette at Embla s tror det ER en sammenheng mellom yrke & utdanning og seksual atferd? At jenta18 som 18 år har hatt over det normale, har hatt MANGE partnere, er det ingen tvil om. Men hva mener du, jenta18, med spørsmålet "Er det for mange?"? For mange til hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 6. februar 2003 #40 Del Skrevet 6. februar 2003 Til gjest: Tror ikke hun spør om det er for mange til noe... Men hun spør om det er mange i forhold til hvor mange partnere andre har hatt på samme alder. Jeg tror det er ganske normalt for en 18 åring. Det hele dreier seg jo litt om å finne seg selv, og til sist finne sin livsledsager. Hva andre mener er ikke vesentlig, - det sier allikevel ikke noe om hvordan du Er. Jeg har nå hatt samme partner i 12 år. Vi møttes da jeg var 18. Fra jeg var 16 til jeg ble 18 hadde jeg også sex med flere forskjellige... Så nyt livet du 18-åring :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå