Gjest jenta 18 Skrevet 11. januar 2003 #1 Del Skrevet 11. januar 2003 mmen:=) så en del inlegg her om antall partnere, så jeg søker deres mening! jeg er 18 år og har hatt 7 partnere (2 ons) + at jeg er sammen med den ene enda, syns selv at det er en del og hvis jeg kunne velg en gang til villle jeg kan skje forandret en del ting ja. Men hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 11. januar 2003 #2 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg synes ikke det var et "hakeslepp", men det er vel litt over det "normale". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. januar 2003 #3 Del Skrevet 11. januar 2003 Enig med Kira. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne Mona Skrevet 11. januar 2003 #4 Del Skrevet 11. januar 2003 Det er vel opp til deg om du selv mener det er for mange? Hvem skal bedømme det? Og hva slags konkurranse er dette? Spør en eldre dame i Sogn og hun vil gråte av fortvilelse (eller har jeg fordommer over eldre damer i Sogn?) og spør en fotomodell i New York og hun vil le av deg. Eller spør en mann ... Antall partnere jeg har hatt er i hvert fall KUN en sak mellom meg og Blodbanken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mor Skrevet 11. januar 2003 #5 Del Skrevet 11. januar 2003 Noen vil vel kanskje mene at det var litt i fleste laget. Men hva hjelper det å tenke på fortiden? Elg er elg osv.... Synes ikke du skal tenke mer på det. Kos deg med å være et sexsuelt aktivt menneske, men bruk hodet og vær forsiktig! Livet er til for å nytes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. januar 2003 #6 Del Skrevet 11. januar 2003 Syntes ikke det var SÅ mye... Vet ikke... Spørs om du opprettholder antallet med årene. Da kan det jo bli endel da... :D Men men. Din business. Ikke min. Lek mens du kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 12. januar 2003 #7 Del Skrevet 12. januar 2003 Synes du det er for mange ? Det er ditt liv. Du bestemmer hva du vil gjøre ut av det. Og det er også bare du som kan vite om 7 stk i en alder av 18 år er for mange for deg Hvis ikke du synes det er for mange og hvis ikke du har problemer med det, nei så er det heller ikke for mange. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 12. januar 2003 #8 Del Skrevet 12. januar 2003 Ærlig talt. Sex er deilig, og når man er ung og fri så burde man kose seg! Beskytter man seg selv mot sykdommer å graviditet; hvorfor ikke? Da jeg var 17 hadde jeg hatt sex med 6 gutter. Jeg traff min samboer og har nå vært sammen med han i 5 år. Vi har masse deilig sex og koser oss med hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 12. januar 2003 #9 Del Skrevet 12. januar 2003 Så lenge du ikke har problemer med antallet selv betyr det egentlig noe hva andre syns?? For meg har det null betydning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2003 #10 Del Skrevet 23. januar 2003 Heisann! Min mening er at 7 forskjellige partnere i en alder av 18 år, er litt i meste laget. :-? Det er i hvert fall langt over normalen vil jeg tro! Hva er forresten den sexuelle debut-alderen hos kvinner..? Jeg er selv gutt og 22 år. Av en eller annen grunn, har jeg alltid vært opptatt av dette med antall partnere... Når jeg treffer en jente, håper jeg hun har vært minst mulig rundt og fløyet. Selv om jeg synes 7 er på grensen for en 18-åring, hadde jeg nok ikke slått opp av den grunn. Men det er helt klart for meg, et stort minus. Jenter med motto "ha det moro og kn*** mest mulig mens du kan", får jeg totalt avsmak fra og er helt uinteressante. Sånn tenker jeg om dette, og jeg vet at mange tenker likedan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Musemor Skrevet 23. januar 2003 #11 Del Skrevet 23. januar 2003 Jeg debuterte da jeg var 16 år (er nå 27 år), og det tror jeg er ganske normalt. Da hadde jeg forøvrig bare sex med samme gutt til jeg var 23... Syv sexpartnere når du er 18 er mye, men jeg dømmer ihvertfall ingen av den grunn! Synes i grunnen det er tåpelig at det hakkes på jenter med mange sexpartnere, mens dersom det hadde vært en gutt hadde blitt sett på som kult :x Men jeg tror mange er redd for å bli sammenlignet med tidligere partnere, så mange fordommer bygger nok på dårlig selvtillit. :enig_animasjon: Men vær forsiktig, og bruk kondom!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2003 #12 Del Skrevet 23. januar 2003 Slettet. Hege (moderator) http://www.kvinneguiden.no/Forum/faq.php#0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. januar 2003 #13 Del Skrevet 24. januar 2003 Jeg er av den oppfatning av at dette er alt for mye. Men jeg har kanskje et litt for snevert syn på slike ting. Visst jeg skulle blitt sammen med ei jente på 18, ville 2 vært grensen over hva jeg synes er akseptabelt. Slik jeg ser saken så har antall sexpartnere en sammenheng med IQ når en er i så ung alder. Jeg hadde dessverre ikke klart og respektere deg, beklager Er sannsynligvis ikke dette svaret du ville ha, men det er nok en del delte meninger om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 24. januar 2003 #14 Del Skrevet 24. januar 2003 Herregud.... er vi gutter så ekstremt usikre som det antydes her? Er vi så ekstremt opptatt av at jenta ikke skal ha så mange å sammenligne med? Er det ingen som tenker på at erfaring gj¸r at jenta kanskje kan l¿re bort noen triks de og? Det at ei jente er erfaren ser jeg på som et stort pluss. Man trenger ikke drive med oppl¿ring og passe på å si "DER bruker man IKKE tenner...." Nei, det at ei jente fanger opp signaler og har en god seksuell IQ må da v¿re et kjempepluss i et forhold? Dessuten så er det jo bare et pluss at man har rukket å l¸pe fra seg litt? Nei, gj¸r som dere vil, jenter... disse guttene er nok ikke representative for den mannlige delen av befolkningen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 24. januar 2003 #15 Del Skrevet 24. januar 2003 Supert, Kevin! Ja til flere av sånne som deg! :D Man MÅ kunne løpe fra seg litt hvis man har behov for det... Jeg synes ikke 7 var for mange. Det er så mange ting som spiller inn...hva slags liv du har, hva slags folk du er sammen med, selvbilde osv. Det er også bra med erfaring. Det er mye lettere å settle down for noen, hvis man føler at man ikke har noe ugjort. Særlig i dagens samfunn. Vi lever ikke på 1800-tallet. Så lenge man er forsiktig med beskyttelse, er ting helt fint, synes nå jeg! Noen er jo moden nok til å debutere i 14-15-årsalderen også, og da blir ikke 7 så mange på 4 år... Tenk på det! :fy: Verre hvis man har debutert for et halvt år siden, og hatt 7 partnere... Leva livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt og gjest Skrevet 25. januar 2003 #16 Del Skrevet 25. januar 2003 Nei, Kevin, disse guttene ER nok representative for den mannlige delen av befolkningen. Kanskje ikke representative for den mannlige delen av medlemmene hos Kvinneguiden, for her virker det som de fleste har et altfor lettvint forhold til antall sexpartnere. Bare se på svarene til innlegget av jenta 18. Det er kun gjester som mener at 7 partnere i en alder av 18 er mye... Det at ei jente er erfaren ser jeg på som et stort pluss. Man trenger ikke drive med oppl¿ring og passe på å si "DER bruker man IKKE tenner...." Latterlig! Jeg synes det er flott at jenta 18 angrer litt, og skulle ønske at ting var blitt gjort litt annerledes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2003 #17 Del Skrevet 25. januar 2003 Svar helt ærlig nå, hva slags utdanning og jobb har du? Jeg er fast bestemt på at ens meninger på denne saken reflekteres av hvilken utdanning en person har. Slik jeg leser dine svar så vil jeg anta at du er f.eks sveiser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2003 #18 Del Skrevet 25. januar 2003 Men i all verden da "gutt og gjest" hvorfor har du så mye i mot jenter som har fløyet litt i rundt? kanskje det er du som har problemer med noe? kanskje du har dårlig selvtillit, og er i mot kvinner eller folk som tør å utfolde seg, og gjøre som de vil? Jeg synes det i hvertfall er pussig at du ikke har noe dyptliggende svar på hvorfor du ikke respekterer slike jenter, og det har ikke noe med iq å gjøre!!! min forrige kjæreste var i mot jenter som hadde fløyet litt, og han hadde normal utdanning, han var utdannet tømrer.... Gutter som har sånn holdning som du, får det til å fryse nedover ryggen på meg, og jeg tenker at: hva slags problemer har de menneskene der?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt og gjest Skrevet 25. januar 2003 #19 Del Skrevet 25. januar 2003 Gjest (med siste innlegg), du må ikke blande kortene. :-? Jeg har ikke skrevet at jeg har problemer med jenter som har fløyet rundt en god del. Har heller ikke blandet inn IQ. Jeg har faktisk vært sammen med ei jente på 18 år og som hadde nettopp 7 tidligere sexpartnere. Poenget mitt er bare: For meg er d helt klart å foretrekke en jente med et antall tidligere sexpartnere innen rimelighetens grenser. Og 7 som 18 år er ikke det... I min vennekrets, som jeg vil påstå er en sunn og normal en, deles denne meningen. Forstår heller ikke hva det har med selvtillit å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2003 #20 Del Skrevet 25. januar 2003 jamen, du har jo skrevet inn her tidligere ikke sant???! Og alle andre gjester enn meg, har skrevet om hvor dumt det er å ha så mange partnere... hvilket gjesteinnlegg har du skrevet inn tidligere da?( tell fra begynnelsen av tråden). takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå