Murron Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 hei Spør dere jeg jenter.. jeg driver og leter litt rundt etter stilige svarte støvletter, gjerne mer boots ikke den finslige sorten. Men ikke funnet noe jeg liker enda, så hvis noen har noen linker eller tips taes det imot med stor takk! Minst mulig hæl, da mine føtter ikke er laget for det dessverre... Og gjerne med snøring etc.
Gjest Blanca Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Har du sjekket ut Dr. Martens? De har noen høye med snøring som er ganske fine. Dr. Martens er veldig gode å gå i og varer i årevis.
Catzy Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Ta en titt på merket Camper. De selges bl.a. på Lille Vinkel og Logo. De har gode støvler, også med lav hæl. Ellers har Ecco en del pene støvler med lave hæler. Støvletter hos Lille Vinkel: http://www.lillevinkelsko.no/showCat.asp?cat=2&subCat=1 Fin Camper hos Logo: http://www.logoshopping.com/detail.aspx?ID...tt&SID=f69c2faf
Gjest Gjest_holly_* Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Jeg kjøpte disse i svart på Din Sko idag. Men de er kanskje for fine? Lav hæl i hvert fall. Kostet ca 700
Murron Skrevet 2. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2006 tusen takk jenter for kjempegode tips!! Mange flotte her..
Gjest KATTAstrofe Skrevet 2. september 2006 #6 Skrevet 2. september 2006 Jeg så mange fine støvletter med lav hæl hos Skoringen idag.
Gjest niomi Skrevet 3. september 2006 #8 Skrevet 3. september 2006 Jeg kjøpte disse i svart på Din Sko idag. Men de er kanskje for fine? Lav hæl i hvert fall. Kostet ca 700 ← Og vi er forskjellige, gitt. De hælene der ville omtrent bli som å gå på stylter for meg. Men de var utrolig fine, tror jeg må kjøpe de og begynneå trene på å gå med de inne, gitt. Adidas-sko er liksom ikke fullt så stilig til skjørt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå