aline Skrevet 19. august 2007 #41 Del Skrevet 19. august 2007 alkohol.... slår ikke ut på tester, men blir kjempedårlig i magen og seriøst uvel etter kun en øl, kaster opp etter ett glass rødvin og blir fyllesyk i to dager dersom jeg klarer å få ned mer en en øl uten å tilbringe resten av dagen/kvelden på do. noe som har kommet i voksen alder, dritkjip allergi og "ingen" som har hørt om, så drikkepresset blir stort fordi folk ikke tror på at det går an... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #42 Del Skrevet 20. august 2007 Nå er jeg allergisk mot alt og alle, men det jeg ville si er det rareste, er det skallet på agurken. Kun det grønne altså. Og kakedeiger der er bakepulver i. Mister nesten følelsen i leppene. Også muffinsrøre som er så gooooodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #43 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg er allergisk mot trim. Trimmer jeg (løper, går, sykler, spiller fotball feks) mer enn 15 minutter, begynner det å klø noen helt vanvittig på lårene og baken. Stopper jeg ikke, klør hele kroppen til slutt. Dette skjer kun når jeg er utendørs, uansett hva jeg har på meg eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 20. august 2007 #44 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg er allergisk mot frukt når jeg er mett - men vet ikke om det egentlig er så veldig uvanlig?! Reagerer på mye frukt i utgangspunktet og (desverre ) - men hvis jeg spiser frukt når jeg er mett, etter middag feks. sier det bare boff i magen og den står ut som en kjempeballong og jeg blir slapp og uvel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2007 #45 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg er allergisk mot rotter - og ingenting annet. Men når jeg først skal være allergisk mot noe, må rotter være noe av det mest praktiske - hvor ofte treffer man på rotter, liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhiakath Skrevet 20. august 2007 #46 Del Skrevet 20. august 2007 Allergisk mot strips; får store, røde, ekle blemmer som ligner brannsår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 20. august 2007 #47 Del Skrevet 20. august 2007 Jeg får allergi-symptomer (kløe i øyne, nyser) når det begynner å snø ute.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 21. august 2007 #48 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg hovner veldig opp på tungen og i halsen når jeg slikker på ispinne av tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 21. august 2007 #49 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg er allergisk mot p-plaster får eksem av det. Ellers er jeg allergisk mot masse forskjellige metalltyper og nikkel er aldri lett og hvite om jeg tåler smykker eller ikke. Tåler ikke gull. Tåler ikke noe manne deoer, stakars mannen min har prøvd alt mulig. Så han må bruke helt luktfri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heffalumpen Skrevet 21. august 2007 #50 Del Skrevet 21. august 2007 Jeg har bare sånne teite kryssallergier jeg... kan ikke spise jordbær når det er bjørkepollen i lufta. Da hovner leppene og tunga opp.... Og ikke ku når det er gresspollen, da sitter jeg resten av dagen på do.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NancyPants Skrevet 22. august 2007 #51 Del Skrevet 22. august 2007 epleskall! Men ikke epler! Kan du spise eplekake da? Så lenge eplene er skrellet? Eller tar du ikke sjansen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minemor Skrevet 22. august 2007 #52 Del Skrevet 22. august 2007 Jeg var kjempeallergisk mot eksen min sin sperm, men ikke min mann.... Merkelige greier... elveblest, hoven og en vannvittig kløe... Legen sa d var merkelig at vi klarte å få barn sammen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 22. august 2007 #53 Del Skrevet 22. august 2007 Er allergisk mot -vannmelon (!) - blir dårlig i magen -rødvin - blir tett i nesen og øynene renner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 24. august 2007 #54 Del Skrevet 24. august 2007 Jeg er allergisk mot arbeid, men dog ikke det som gir penger i kassa som jeg kan bruke på Dior-stæsj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. august 2007 #55 Del Skrevet 25. august 2007 Reagerer med kløe på kiwi og ananas. Får dårlig mage og hudproblemer av melk. Til dere som reagerer på fruktskall: Enkelte tåler usprøytet frukt pga at det er ikke selve frukten de ikke tåler, men kjemikaliene som sitter på/i skallet. Kan være greit å prøve så sant ikke allergien er ekstrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå