Gå til innhold

hva er din rareste allergi?

mee mee

Anbefalte innlegg

alle reagerer på mye rart, så lurte på hva er din rareste allergi?

jeg eks er blandt annet allergisk for trykk mot huden, da får jeg elvesbelst, og det blir verre når jeg stresser eller det er varmt! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vårblomster, men ikke pollen. Altså hestehov og hvitveis og de der, men ikke andre blomster. Får elveblest med en gang jeg er i nærheten av hvitveis, hestehov og særlig gåsunger. Ingen andre blomster.

Også er jeg allergisk mot et søtstoff som heter maltitol. Skikkelig magevondt og sengeliggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tåler alt unntatt KIWI, frukten altså, ikke butikken.

Men bare kniven har vært i nærheten av en kiwi, så kjenner jeg at det begynner- helt rart- klør og svir i hele halsen og smerter helt ut til ørene!

(heldigvis ikke noe problem å holde seg unna- men lurer jo litt på hva som er i den frukten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, så er jeg allergisk mot kiwi, men kun når jeg spiser den med munnen (gnager liskom) men ikke når jeg spiser meg skje.. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tåler alt unntatt KIWI, frukten altså, ikke butikken.

(heldigvis ikke noe problem å holde seg unna- men lurer jo litt på hva som er i den frukten).

har du pollen allergi? hvis ja, så er det nok en kryss allergi fra det. (like frø)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En gang fikk jeg *kremt* noe mannlig sekret i øyet, og det blei en KJEMPEreaksjon :overrasket:

Alt det hvite hovnet opp til det trippelte så man kunne ikke se iris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang fikk jeg *kremt* noe mannlig sekret i øyet, og det blei en KJEMPEreaksjon  :overrasket:

:hakeslepp: :hår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang fikk jeg *kremt* noe mannlig sekret i øyet, og det blei en KJEMPEreaksjon  :overrasket:

Samme her, jeg gnidde meg i øyet rett etter jeg hadde tatt imot snuskeriet med hånda, og vips så jar jeg blodsprengt øye! Auau!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Høh? Hæ? *skal ikke prøve* *skal ikke prøve*

AU! Shit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...