mee mee Skrevet 1. september 2006 #1 Del Skrevet 1. september 2006 alle reagerer på mye rart, så lurte på hva er din rareste allergi? jeg eks er blandt annet allergisk for trykk mot huden, da får jeg elvesbelst, og det blir verre når jeg stresser eller det er varmt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. september 2006 #2 Del Skrevet 1. september 2006 epleskall! Men ikke epler! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #3 Del Skrevet 1. september 2006 Vårblomster, men ikke pollen. Altså hestehov og hvitveis og de der, men ikke andre blomster. Får elveblest med en gang jeg er i nærheten av hvitveis, hestehov og særlig gåsunger. Ingen andre blomster. Også er jeg allergisk mot et søtstoff som heter maltitol. Skikkelig magevondt og sengeliggende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #4 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg tåler alt unntatt KIWI, frukten altså, ikke butikken. Men bare kniven har vært i nærheten av en kiwi, så kjenner jeg at det begynner- helt rart- klør og svir i hele halsen og smerter helt ut til ørene! (heldigvis ikke noe problem å holde seg unna- men lurer jo litt på hva som er i den frukten). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 1. september 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 1. september 2006 jo, så er jeg allergisk mot kiwi, men kun når jeg spiser den med munnen (gnager liskom) men ikke når jeg spiser meg skje.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 1. september 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg tåler alt unntatt KIWI, frukten altså, ikke butikken. (heldigvis ikke noe problem å holde seg unna- men lurer jo litt på hva som er i den frukten). ← har du pollen allergi? hvis ja, så er det nok en kryss allergi fra det. (like frø) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2006 #7 Del Skrevet 1. september 2006 Epler. Klør jeg meg i øyet etter å ha tatt på et eple, skriker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. september 2006 #8 Del Skrevet 1. september 2006 Honning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. september 2006 #9 Del Skrevet 1. september 2006 Bananer. Det skal liksom være så lett fordøyelig, men jeg får sinnsykt vondt i magen av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. september 2006 #10 Del Skrevet 1. september 2006 En gang fikk jeg *kremt* noe mannlig sekret i øyet, og det blei en KJEMPEreaksjon Alt det hvite hovnet opp til det trippelte så man kunne ikke se iris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 1. september 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 1. september 2006 En gang fikk jeg *kremt* noe mannlig sekret i øyet, og det blei en KJEMPEreaksjon Alt det hvite hovnet opp til det trippelte så man kunne ikke se iris. ← :hår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2006 #12 Del Skrevet 1. september 2006 En gang fikk jeg *kremt* noe mannlig sekret i øyet, og det blei en KJEMPEreaksjon Alt det hvite hovnet opp til det trippelte så man kunne ikke se iris. ← Samme her, jeg gnidde meg i øyet rett etter jeg hadde tatt imot snuskeriet med hånda, og vips så jar jeg blodsprengt øye! Auau! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. september 2006 #13 Del Skrevet 1. september 2006 En gang fikk jeg *kremt* noe mannlig sekret i øyet, og det blei en KJEMPEreaksjon Alt det hvite hovnet opp til det trippelte så man kunne ikke se iris. ← Høh? Hæ? *skal ikke prøve* *skal ikke prøve* AU! Shit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. september 2006 #14 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg får samme reaksjon av hester - uten sammenligning forøvrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. september 2006 #15 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg får samme reaksjon av hester - uten sammenligning forøvrig ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 1. september 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 1. september 2006 ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. september 2006 #17 Del Skrevet 1. september 2006 Hvorfor får jeg følelsen av at alt dette er borte når jeg logger på i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #18 Del Skrevet 2. september 2006 kokt melk.... men ikke vanlig melk... rart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 2. september 2006 #19 Del Skrevet 2. september 2006 Brunost. Jeg får "allergisk sjokk", dvs jeg hovener opp innvendig og får ikke puste. Det tetter seg totalt i halsen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 2. september 2006 #20 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg får samme reaksjon av hester - uten sammenligning forøvrig ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå