Gjest Blanca Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Jeg har spist krabbe til forrett og pasta med kantareller i dag. Dette er mat som jeg har spist på tidlighøsten siden jeg var liten, og krabbe og kantareller setter meg i en nydelig blå og melankolsk høstmodus. Har du mat som du forbinder med den deilige årstiden vi nå er på vei inn i?
Gjest gjesta Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Som deg; både krabber og kantareller og i tillegg til det fårikål. Må spise alt det i løpet av høsten... mange ganger!
Gjest piaf Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Norske plommer. Og ferskt lam i alle varianter.
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 plommer og får i kål! og knekkebrød og te eller kakao...
Gjest beekeeper Skrevet 2. september 2006 #6 Skrevet 2. september 2006 åh! I løøøv crab! jeg spiser også mye hummer på denne tide, fattern fisker hummer selv han
Gjest Gjesta Skrevet 2. september 2006 #7 Skrevet 2. september 2006 For meg er skalldyr mye mer sommer, siden vi alltid ferierer ved kysten på sommeren. (de er best i august da...)
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #8 Skrevet 2. september 2006 åh! I løøøv crab! jeg spiser også mye hummer på denne tide, fattern fisker hummer selv han ← Håper du mener dus piser mye hummer fra oktober til nyttår, siden det er kun da det er lov å fange hummer Pulverheksa
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #9 Skrevet 2. september 2006 Glemte å svare. Mat som setter meg i høststemmning. Betasuppe, raspeballer, fårikål, krabbe, plommer, vilt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå