Gå til innhold

Erfaring fra brudekjolesalonger i Osloområdet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde bestilt time til Brudekjolen AS. Da jeg kom dit sa jeg hva slags type kjole jeg kunne tenke meg. Fikk til svar at det var så utplukket men at jeg bare skulle se. I butikken henger det en drøss av kjoler, og det var helt umulig for meg å få en oversikt. Heldigvis hadde jeg med meg min forlover, og det var mye mer hjelp i henne enn i dama som jobbet der. Da jeg skulle prøve kjolene fikk jeg ikke noe hjelp. Dama stod bare der uten å si noe eller hjelpe meg med kjolen i ryggen. Følte meg ikke velkommen i det hele tatt.

I går tok vi turen til Kristins brudesalong i Lillestrøm siden det skulle være salg. Fra vi kom inn døra fikk vi kjempegod servise. Jeg ble møtt av en svært hyggelig dame som hjalp meg med absolutt alt. Jeg fortalte hva jeg ville se på og hun hentet frem mange kjoler og var rett og slett proff. Hun ordnet med alt og kom med mange gode tips og råd om kjolene, og delte gladelig erfaringer med meg. Syns hun var veldig flink til å finne frem kjoler i den stilen jeg beskrev, og jeg endte opp med å kjøpe den aller første kjolen hun kom med (som også var på salg, fikk 4000,- i rabatt). Jeg er utrolig fornøyd med servisen og vil anbefale kristins brudesalong til alle som er i osloområdet! Det er absolutt verdt turen til Lillestrøm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bestilte time på Brudekjolen og fikk alikvell så dårlig service :overrasket: Jeg hadde mye samme erfaringen og antok at det var delvis fordi jeg ikke hadde bestilt time. Jeg kom inn med moren min og forloveren min tidelig en hverdag, så det var ingen andre der. Damen overså oss helt, bortsett fra å kjefte på oss for å ikke ha tatt av oss skoene. Jeg så meg rundt, og fant noen kjoler jeg ville prøve. Da jeg fortsatt ikke hadde fått noe hjelp, begynte jeg å dra dem frem, og tilslutt kom hun bort og lurte på om jeg ville ha noe hjelp. jeg pekte på de utvalgte kjolene, og sa jeg gjerne ville prøve de. Hun bar dem inn i prøverommet, og forsvant igjen. Forloveren min måtte hjelpe meg inn og ut av dem, og ordne slep og slikt. Jeg fikk hverken slør, sko eller underskjørt til å prøve det sammen med.

Eneste andre erfaringen min var fra Sveits, hvor jeg fikk helt utrolig service. Der hjalp de meg inn og ut av alt jeg pekte på, fant frem passende tilbehør, dreperte det slik at det skulle se best mulig ut, og generelt gav utrolig bra service. Var ganske sjokkerende å handle i Brudesalongen på Egertorget etter det.

Tror helt klart jeg skal ta meg en tur til Lillestrøm, ja, da jeg bare har hørt posetivt om Kristins, og bare negativt om Brudekjolen.

Skrevet

Jeg har kjøpt kjolen min på Kristins brudesalong, og kan bare bekrefte all positiv omtale om dem!

Skrevet (endret)

Jeg var med en av mine venninner på Brudekjolen - hun hadde bestilt time, men vi fikk så dårlig service så vi bare gikk derfra :sinnatagg: Vi fikk også beskjed om at vi måtte se på kjolene selv, noe som er helt umulig fordi de har så utrolig mange... Så dro vi til Kristins - og det var en helt annen historie, der var de skikkelig proffe og utrolig hyggelige!! Har også vært der med en annen venninne, og det var en like positiv opplevelse. Brudekjolen AS vil jeg aldri anbefale noen!!

Endret av Solstua
Skrevet

Har også litt dårlig erfaring med Bruedkjolen. Hadde bestilt time på forhånd, men da jeg kom dit fikk jeg beskjed om at det var kaos der pga. sykdom og at jeg fikk titte på egenhånd. Dette er jo slikt som skjer, og jeg fikk ganske mye hjelp etterhvert allikevel.

Det jeg derimot reagerte negativt på var at hun som jobbet der på død og liv skulle prakke på meg en av kjolene jeg prøvde, men som jeg sa ifra at var for "bløtkakete" for meg.. Hun var bare negativ til alle de andre kjolene jeg prøvde (som "tilfeldigvis" var mye billigere/mindre dyre). Jeg falt litt for en annen som "bare" kostet 7000, da var det nesten umulig å få ut av henne om den kunne skaffes i min størrelse. Først sa hun nei, etterhvert innrømmet hun at det kanskje var mulig, men jeg følte at det satt langt inne og at hun var veldig uvillig til å selge meg denne. :roll:

Synes bare hele opplevelsen var litt merkelig. Heldigvis er jeg sikker nok på smaken min til å vite hva slags kjole jeg vil ha, men hadde jeg ikke vært det hadde jeg nok fort kunnet kommet hjem med en overdimensjonert bløtkake til 20.000..

:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...