Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Har et utrolig vanskelig spørsmål (tror jeg da) De fleste, litt eldre, husker vel ungdomsprogrammet midt i smørøyet som gikk 18.30 hver lørdag på nrk engang på 90-tallet? Der gikk det en gang en serie, jeg husker egentlig ikke hva den handlet om, det jeg husker er at det var noe med ei jente som hadde en hårbøyle med en magisk kraft, tror den som hadde den fikk evnen til å flytte ting med tankene og at det var en slem mann som var ute etter den. Tror også hun jenta og mannen var fra en annen planet. Mere husker jeg ikke, husker ikke en gang om det var en norsk eller amerikansk serie. Er det noen som vet navnet på den serien?
Arkana Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Dette må vel være Alana? Jenta fra fremtiden? Den serien husker jeg, likte den godt. Av en eller annen grunn husker jeg veldig godt at hun var veldig glad i sjokoladevannbakkels.
Gjest Blanca Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 (endret) Majka - jenta frå verdsrommet? (ja, det var nynorsk oversettelse). En tjekkisk (?) serie som gikk på 80-tallet. Men den hadde ikke noe med smørøyet å gjøre :klø:? Edit: her er jeg nok litt på jordet, du får heller høre på Arkana og Fruktfat Endret 1. september 2006 av Blanca
Jasmin Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 (endret) Jepp! Det må være denne: http://www.australiantelevision.net/girlfromtomorrow.html Her ser vi gått denne hårbøylen også: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Girl_from...#39;s_End#Alana ...så koselig...hadde glemt denne serien jeg... Endret 1. september 2006 av Jasmin
miow Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Men apropos Midt i smørøyet- Jeg savner "Asylet"! Der var alle så tøffe og store
Gjest Fruktfat Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 se, det var jo ikke vanskelig i det hele tatt! alt hva man finner ut på KG, altså :kgblunk:
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Jenta fra fremtiden var det. Søkte i kvasir på det kom frem at det er The Girl from Tomorrow den heter på engelsk. http://en.wikipedia.org/wiki/Girl_From_Tomorrow Kjente i gjen serien der. Tusen takk.
Gjest gjesta Skrevet 2. september 2006 #10 Skrevet 2. september 2006 Jeg var ordentlig misunnelig på Alana. Vakre Alana. Mener forresten å huske at jeg/vi ble rimelig skuffa over den andre sesongen. De visste ikke å gi seg mens leken var god.
Gjest gjesta Skrevet 2. september 2006 #11 Skrevet 2. september 2006 Var det ikke Alana som hadde tre lilla prikker i en trekant i tinningen? Husker jeg tegna på meg sånt og sprang rundt med ei hårbøyle som ligna på hennes Den serien likte jeg godt ja
Gjest Bøllefrøet Skrevet 2. september 2006 #12 Skrevet 2. september 2006 Var det ikke Alana som hadde tre lilla prikker i en trekant i tinningen? Husker jeg tegna på meg sånt og sprang rundt med ei hårbøyle som ligna på hennes Den serien likte jeg godt ja ← Haha! Du var ikke den eneste!
minienthe Skrevet 2. september 2006 #13 Skrevet 2. september 2006 Haha! Du var ikke den eneste! ← hjelp... var det flere av oss flir
Gjest Yoghurt Skrevet 3. september 2006 #14 Skrevet 3. september 2006 Men apropos Midt i smørøyet- Jeg savner "Asylet"! Der var alle så tøffe og store ← ELSKET asylet Men husker det bare så vidt nå
miow Skrevet 4. september 2006 #15 Skrevet 4. september 2006 ELSKET asylet Men husker det bare så vidt nå ← Husker ikke så mye jeg heller, annet enn noe med et ungdomshus som skulle legges ned eller rives? Og så hun tøffe jenta. Og noen som satt i en kjeller og spilte på flasker? :klø: Snedig. Men jeg syntes det var kjempespennende.
Gjest Yoghurt Skrevet 4. september 2006 #16 Skrevet 4. september 2006 Også tok hun ene jenta bilder, også kunne hun ikke snakke men så kunne hun det egentlig eller noe? Også de som alltid sto å kyssa på togstajonen.
Gjest Lanyah Skrevet 4. september 2006 #17 Skrevet 4. september 2006 Åh! Den serien savner jeg, Alana! Husker jeg så på den når jeg var veldig liten. Hadde faktisk tenkt å etterlyse den her jeg også, men visste ikke hva jeg skulle skrive, for jeg husket så lite. Men nå strømmer minnene på etter jeg så bildet av hun!
miow Skrevet 4. september 2006 #18 Skrevet 4. september 2006 Også tok hun ene jenta bilder, også kunne hun ikke snakke men så kunne hun det egentlig eller noe? Også de som alltid sto å kyssa på togstajonen. ← Ja! Var ei som nettop hadde flytta til et nytt sted også, ei blond ei. Med sånn fin diger 90talls-flanellskjorte Og så var det hun tøffe som fotograferte tror jeg. Ah 90-tallet<3 ..men nå kupper vi tråden til gjesten her. på en måte..
Gjest Frk Åberg Skrevet 4. september 2006 #19 Skrevet 4. september 2006 Å ja Alana, jenta fra framtiden. Husker en gang vi skulle ha utkledninsbursdag, og ca. halvparten av jentene hadde kledd seg ut som henne, med hårbøyle og alt.
Lenemor Skrevet 4. september 2006 #20 Skrevet 4. september 2006 Husker det jeg og nå... Måtte bare oppfriske hukommelsen litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå