rugrat Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Her om dagen møtte jeg ei som fortalte om 3 bøker hun hadde lest. Alle var av samme, kvinnelige forfatter. Den ene boken het ettellerannet med sushi, tror jeg. Ikke en bok om mat, altså, men en bok der forfatteren ser hverdagslige temaer fra en humoristisk vinkling. Hun nevnte også noe med vannmelon i en eller annen tittel, men om det var samme bok, husker jeg ikke. Er det noen som har den fjerneste anelse om hvilke bøker dette kan være? Tror forfatteren er norsk, men er ikke sikker. Ikke mye å gå etter, I know, men jeg lever i håpet at noen vet.
La Luna Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 http://www.damm.no/forfattere/k/keyes_marian Er henne her du leiter etter regner jeg med, Marian Keyes Hun er irsk.
rugrat Skrevet 1. september 2006 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2006 Ah! Tusen tusen takk! Hun var jo ikke mye norsk gitt.
Gjest Fruktfat Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 marian keyes ja, bøkene heter vannmelonen, sushi for nybegynnere. anbefaler der å IKKE lese de etter hverandre, det er veldig mye likt i bøkene hennes (synes jeg).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå