Gjest Gjest_holly_* Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Jeg kom til å tenke på hvor mye produkter og klær jeg har kjøpt pga Kvinneguiden I den forbinnelse lurer jeg på dette. Hva slags produkter, klær og sminke bruker "alle" på dette forumet? Mitt forslag; Den typiske kvinneguiden-jenta går idag med en strikkekjole fra H&M og en kåpe med tre giga-knapper også fra HM. Under har hun eksklusivt undertøy fra Lina (en størrelse mindre enn hun trodde hun skulle ha). Hun bruker mineral-foundation fra BE, men har også prøvd mineralsminke fra Pure Lux. Hun blir aldri enig med seg selv om hun liker eller hater Juicy tubes. Redken og Joico-produkter pynter baderomshyllene hennes. Etter et langvarig forhold med Dermalogica har hun begynt å flørte med den mer naturlige Dr. Hausckha. Hun har også MD Formulation i kikkerten. Hun er stamgjest på Strawberrynet, er irritert på Lookfantastic og hun prøver lykken på ebay flere ganger i måneden. I tillegg liker hun å diskutere, bestille og returnere klær fra HM. I det siste har hun funnet kjærligheten hos Zara og hun misliker akryl. Yes, få høre din beskrivelse
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Du glemte skrittelleren! ← Og de svenske motebloggene som mange tydeligvis har begynt å lese!
Gjest Blanca Skrevet 1. september 2006 #10 Skrevet 1. september 2006 Nydelig, Holly Men du glemte Guerlain solpudder og det store spørsmålet om brunt fortsatt er in.
Gjest Tanita Skrevet 1. september 2006 #11 Skrevet 1. september 2006 Og at hun er opptatt av produkter som forstørrer leppene, pluss billige frisører.
Gjest gjesta Skrevet 1. september 2006 #12 Skrevet 1. september 2006 For min del traff du på at jeg bruker Pure Luxe og at jeg shopper på StrawberryNET og eBay. Ikke så imponerende.
Gjest Gjest1 Skrevet 1. september 2006 #13 Skrevet 1. september 2006 Fantastisk bra!!! Stemte lite på meg, men jeg er ikke så "typisk KG-er" når det kommer til hud og sminke-produkter da
Mona Skrevet 1. september 2006 #14 Skrevet 1. september 2006 Men jeg er ingen typisk kg jente, ingenting passer!
Gjest Gjesta Skrevet 1. september 2006 #15 Skrevet 1. september 2006 Jeg kom til å tenke på hvor mye produkter og klær jeg har kjøpt pga Kvinneguiden I den forbinnelse lurer jeg på dette. Hva slags produkter, klær og sminke bruker "alle" på dette forumet? Mitt forslag; Den typiske kvinneguiden-jenta går idag med en strikkekjole fra H&M og en kåpe med tre giga-knapper også fra HM. Under har hun eksklusivt undertøy fra Lina (en størrelse mindre enn hun trodde hun skulle ha). Hun bruker mineral-foundation fra BE, men har også prøvd mineralsminke fra Pure Lux. Hun blir aldri enig med seg selv om hun liker eller hater Juicy tubes. Redken og Joico-produkter pynter baderomshyllene hennes. Etter et langvarig forhold med Dermalogica har hun begynt å flørte med den mer naturlige Dr. Hausckha. Hun har også MD Formulation i kikkerten. Hun er stamgjest på Strawberrynet, er irritert på Lookfantastic og hun prøver lykken på ebay flere ganger i måneden. I tillegg liker hun å diskutere, bestille og returnere klær fra HM. I det siste har hun funnet kjærligheten hos Zara og hun misliker akryl. Yes, få høre din beskrivelse ← Absolutt ikkenoe av det der passet på meg iallefall......
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2006 #16 Skrevet 1. september 2006 Det passet ikke så bra på meg heller. Ikke shopper jeg noe på HM, jeg bruker ikke pure lux, men jeg har kiket litt på Dr. Hauska og jeg så etter terracotta solpudder på danskebåten forrige uke
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #17 Skrevet 1. september 2006 Hvordan kunne jeg glemme solpudder. Ingen kvinneguider går noen steder uten en frisk glød av teracotta solpudderet fra Guerlain nei. Og i det siste har hun muligens fått en anstrøk av større lepper :icon_razz:
Gjest gjesta Skrevet 1. september 2006 #19 Skrevet 1. september 2006 Ikke shopper jeg noe på HM Hihi, jeg har aldri kjent en eneste jente som aldri shopper på H&M! Respekt!
SunAndMoon Skrevet 2. september 2006 #20 Skrevet 2. september 2006 (endret) Må ikke glemme L'oreal sin Exfotonic skrubb =D endringen: skrivefeil Endret 2. september 2006 av SunAndMoon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå