Gå til innhold

Til dere som har kjøpt ikea kjøkken!

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Vi måtte dele opp en skuffefront i to for å dekke glipper når vi bygget inn stekeovn og micro. Den ene delen er over microen og den andre delen er under stekeovnen. Ser helt greit ut, men vi klødde oss nok litt i hodet når vi holdt på.

Ellers er vi kjempefornøyd med kjøkkenet vårt. Til og med benkeplata (heltre) er vi storfornøyd med. Ingen løse dører eller skranglete skuffer. Det som har fått småriper eller skader er nok bare ting vi må regne med uansett produsent. Har hat 2 IKEA-kjøkkener tidligere også. Begge holdt seg helt fint mens jeg hadde dem i alle fall.

Jeg vil i alle fall ikke betale dobbelt pris til en annen leverandør, for kjøkkenet holder seg bra på alle måter. Og det er rimelig og enkelt å bytte ut fronter etter noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt IKEA-kjøkken i litt over 2 år. Er kjempefornøyd og ville valgt det samme igjen. Vi valgte innebygde hvitevarer fra Siemens med unntak av kjøleskap som er fra Ikea Whirlpool. Alt passet fint inn og alt av montering gjorde vi selv - hadde ingen store problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt vårt Ikea kjøkken i snart 1 år nå. Er kjempefornøyd med det. Innbyggingsovnen passet perfekt. Eneste jeg angrer litt på er at vi ikke kjøpte benkeplate i heltre. Vi har i laminat, og har allerede fått flere hakk i den....:tristbla:

Er kanskje vår egen feil, men ganske surt når kjøkkenet er så nytt.

Men uansett så hadde nok valget falt på Ikea igjen dersom vi skulle valgt nytt kjøkken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...