Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Jeg har fått feil vare levert fra HM, jeg skulle ha en bukse men fikk en shorts - til og med i feil størrelse. Det står "bukse" på posen shortsen lå i, og det står også "bukse" på bestillingslappen/kvitteringen. Skal sende den tilbake nå, men jeg lurte på om noen vet om jeg automatisk vil få riktig vare sendt til meg eller om jeg må bestille buksen på nytt?
Karamba Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 På pakkseddelen som følger varen kan du merke av dersom det er mangler. Mener at det der er en egen linje en kan krysse av på dersom en har fått feil vare. For sikkerhets skyld så kan du også skrive opp den varen som du egentlig skulle hatt her...
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Har satt på returkode "feil vare levert" ja, men jeg vet ikke om de sender riktig tilbake.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 På den lappen der du skriver returkode kan du fylle ut for hvilken vare du vil bytte til - skriv ordrenummer og størrelse på buksen, så sender de den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå