Anglofil Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 (endret) På mandag kjøpte jeg meg 2 pc-spill, 2 stykker for 100 kr. Det ene jeg kjøpte var pc-spillet Da Vinci-koden. Jeg gikk bort til kassa for å betale. Hadde med meg noen cder i tillegg. Tenkte ikke noe over det da, men så at denne damen som tok i mot spillene og cdene satt i tilhørende plater. Så jeg tenkte ikke noe mer over det, vanligvis pleier jeg å sjekke om jeg har fått riktig plate osv, men glemte det vel der og da. Så dro jeg hjem, satt inn det ene spillet og spilte det noen dager. Så skulle jeg spille Da Vinci-kode spillet, men der var det ingen cd-romplate! Hva gjør jeg nå? Jeg har ikke åpnet spillet før det. Kan jeg gå tilbake til butikken og få cd-rommen som ikke er der? Jeg har tatt vare på kvitteringen. Mvh Yvonne Endret 1. september 2006 av yvonne
Colargol Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Tror du bare må prøve.. jo kjappere jo bedre! Selvfølgelig kan de tro at du har gjort noe lurendreieri, men bedre å forsøke å forklare saken enn å la være! Du har jo ditt på det rene! Håper du får det ordna, alltid kjipt når sånnt skjer..!
Krista83 Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Butikken har forhåpentlig et spill for mye, om de har det så får du det nok...
loffen Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Ta med kvitteringen og gå tilbake! Klart du skal ha spillet ditt. Om de tror du lurer dem, kan du jo spørre hva du liksom skal med to? Og dessuten må de ha et for mye i butikken.
Anglofil Skrevet 1. september 2006 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2006 Håper det, jeg får dra tilbake på mandag, da må jeg uansett til byen. Skulle gjerne dratt tilbake i morgen, men jeg har fremdeles feber, så det vil være dumt å dra ut i morgen. Men altså, håper det går bra, ellers får jeg bare si som så at jeg da må få kjøpe cdrom av dem, for hva skal vel jeg med et tomt cover? Kanskje de da skjønner tegninga? Hmmf, hater når slike ting skjer, så ergelig. Mvh Yvonne
Grooo Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 Huff, dumme greier. Håper det fikser seg! Du kan jo ev. ringe dem i morgen hvis du fortsatt er syk
Anglofil Skrevet 1. september 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2006 Ja, god i idé! Tror kanskje jeg skal gjøre det, tenkte jeg ikke på. Mvh Yvonne
Grooo Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Hihi, flere som er trøtte midt på natten ja. Ring dem du, lykke til! Og god natt
Anglofil Skrevet 1. september 2006 Forfatter #9 Skrevet 1. september 2006 Jupp, sånn er det når man er helt tett i pappen - bokstavelig talt. Mvh Yvonne
Anglofil Skrevet 2. september 2006 Forfatter #10 Skrevet 2. september 2006 (endret) Jeg ringte til butikken nå, og det gikk kjempebra! Jeg forklarte hva som hadde skjedd, at jeg ikke kunne komme innom fordi jeg ikke bor i Oslo og fordi jeg har vært syk, så det har vært litt vanskelig. Hun spurte meg hvilken kasse jeg hadde vært i, jeg forklarte hvilken, hun spurte om jeg husket når på dagen, jeg sa jeg sto med kvitteringen foran meg og sa når det var. Så spurte hun etter adressen min og sa at de skulle sende meg disken i posten på mandag, da får jeg den på tirsdag! Nå ble jeg kjempeglad, og veldig takknemlig for deres bra kundeservice. Husket på å takke og hun sa at det ikke var noe å takke for, det skulle bare mangle. Så det ordnet seg. Jeg vil ikke være redd for å handle der igjen, og for de som lurte var det Free Record Shop på Karl Johan, så vet dere det. Mvh Yvonne Endret 2. september 2006 av yvonne
Anglofil Skrevet 2. september 2006 Forfatter #12 Skrevet 2. september 2006 (endret) Jeg ble faktisk overrasket hvor hyggelig denne damen var, hun tvilte liksom ikke på meg i det hele tatt, la seg bare helt flat. Må innrømme at det er sjelden jeg støter på så god kundeservice, med tanke på at dette var en salgsvare osv. Kanskje hun også hørte jeg var skikkelig forskjøla, det virket ihvertfall ikke som hun tvilte på meg et sekund. Så nå er jeg glad og lykkelig for at saken er ute av verden. Mvh Yvonne Endret 2. september 2006 av yvonne
Anglofil Skrevet 5. september 2006 Forfatter #14 Skrevet 5. september 2006 I dag dumpet cd-romplata ned i postkassa og alt er egentlig bare fryd og gammen. Mvh Yvonne
Ciara Skrevet 5. september 2006 #15 Skrevet 5. september 2006 Der jeg jobber har vi også en slik praksis. Folk flest er ærlige, og vi vil ikke beskylde kundene for å lyve heller. Jeg synes dette var akkurat sånn kundeservice man burde forvente, jeg, og selvfølgelig bra det ordnet seg.
Anglofil Skrevet 5. september 2006 Forfatter #16 Skrevet 5. september 2006 Ja, jeg synes det er veldig bra. For det gir meg selvsagt lyst til å handle videre der, for meg er dette en butikk jeg kan stole på i framtiden. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå