Gå til innhold

Fotograf i Sandvika

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal gifte med i Sandvika og synes da kanskje kan være greit å gå til fotografen der også. Det er bare det at jeg ikke er kjent i Sandvika. Er det noen som kan anbefale en fotograf, eller ihvertfall tipse om hvem vi helst bør styre unna. Takk for svar.12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om noen i Sandvika, men i Røyken er det en fotograf som heter June som er kjempeflink, de holder til på rortunet. Og det er bare ca 15 min med bil fra Sandvika.

Gjest Snorkfrøken
Skrevet

Fotograf Eldøy er flink! Han ligger midt i Sandvika - like ved apoteket.12

Skrevet

Vil bare si at jeg var for å ta vanlige portrett bilder hos Eldøy å ble veldig skuffet over resultatet. Mange fotografer reiser til stedet du gifter deg mot et lite tillegg i prisen så det kan lønne seg å spørre fler enn de i nærheten.

Skrevet

Vi skal bruke Eldøy i sandvika, hvis det er fint vær skal vi ta bilder ute. Vi måtte betale 1000 kr i depositum, men jeg har vært der og tatt bilder før og var kjempe fornøydNikke.gif

så derfor var mitt valg lett.12

Skrevet

Jeg var inne på Gule sider og fant kun to fotografer i Sandvika:

Eldøy Fotograf,

Rakke Terje,

Telefonnummer slettet - moderator

Håper det er flere som kan komme med erfaringer om disse.

Vet dere hvor de oftest tar bryllupsbilder? Er det noen som har tips om fine steder å ta bryllupsbilder, ønsker ikke å kjøre så langt.

Takknemmelig for tilbakemeldinger.

vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-04-08 08:58 ]

Skrevet

Jeg vet at Eldøy tar bilder i Veritas parken hvis det er fint vær, ellers tar han bilder inne Nikke.gif

Men denne andre fotografen har jeg alderig hørt om12

• 2 uker senere...
Skrevet

Hva med Kjellmann på KOlsås? Eller fotografen på Bærums verk? Har noen noe erfaring?

Skrevet

Kjellmann er iallefall ganske billig. Ca 3000,- for 20 bilder eller noe sånt. (Husker ikke helt) 12

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei,

jeg synes absolutt du skal ta kontakt med fotografen på bærums verk. har sett noen av arbeidene deres, og de er kjempebra!!

Skrevet

Jeg vet Pia Sønstrød i Drammen er fleksibel med henhold til kjøring.

Hun tar ganske spesielle og morsomme bilder.

Hvis du har kjøpt Bryllupsmagasinet, er det en helside annonseder med mange av hennes bilder.

Hun burde du ringe.

Skrevet

Vil bare takke for alle tilbakemeldinger selv om viikke har bestemt oss for hva vi gjør enda.12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...