Gjest Frk. Grønn Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Jeg lurer på hvor i Bergen man finner de gode (og de dårlige - så jeg kan styre unna) hudpleierene og hvilke priser man kan forvente seg? Er vel først og fremst ansiktet/halsen og føttene jeg tenker å få litt gode råd og pleie til. Har lyst til å skjemmes litt bort i ny og ne, men hvor ofte anbefales det å gå til hudpleier?
Saeria Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Annes Hudpleie! De er koselige og flinke. http://www.anneshudpleie.no/
Gjest Tigerjente Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Ja, annes vil jeg virkelig anbefalle! Kjenner ett par av de som jobber der. Ellers, så må jeg jo nevne skolen vår da. Bjørgvin vgs, har både hud og fot klinikk. Ligger i C. Sundtsgate 40. En ansiktsbehandling (1,5timer) koster 150kr med elever på vk1 og 250 med elever på vk2 (er ikke helt bombesikker på prisene) Men, hvor ofte? Annen hver uke til en gang i mnd, alt etter om du har problemer med huden. Det hjelper jo også å pleie huden hjemme hver morgen og kveld.
Gjest AGF Skrevet 2. september 2006 #5 Skrevet 2. september 2006 Jeg sier også Annes. De er kjempeflinke! Jeg har fått aromaterapi massasje der en gang og går jevnlig for å ta dyprens. Hun anbefalte en gang i måneden i begynnelsen, og etterhvert som huden ble bedre hver 6.uke. Det koster 590 kr for hver behandling, men jeg har aldri angret på å ha gitt penger der. Eneste andre stedet jeg har prøvd er Kanebo Spa. Fikk gavekort på manikyr, og hvis de er like flinke til hudpleie som de er til manikyr anbefaler jeg INGEN å gå der. Hun ødela neglene mine som jeg ikke trodde var mulig en gang. Og jeg skulle i tillegg gifte meg dagen etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå