Gå til innhold

Man driter seg loddrett ut på fest...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud... jeg dreit meg skikkelig ut på en klassefest (vorspiel) for en uke siden. Er 25 år, men ble 15 år i hodet på den festen! Ble full etter ei flaske hvitvin, og hang og slang rundt halsen på de fleste. Sølte rundt meg... og æsj! Herregud, jeg er så flau.

Saken er at jeg "tonet det hele ned" da jeg kom på skolen mandagen over helga... men hele den siste uka har jeg bare fått skrå blikk og de fleste i klassen skygger liksom unna meg. Jeg skjønner at jeg ikke er noe "pop"...

Spørsmålet er om jeg skal tør å gå på en ny klassefest i kveld? De samme folka skal dit (men ingen har spurt om jeg kommer). Dvs. alle er invitert sånn formelt sett, men... dere skjønner... man pleier å avtale litt på forhånd om å gå sammen.

Er det lurest å gå på festen? Eller skal jeg ta hintet om å la være... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør heller klatre opp i et plommetre og sitte der og sipse hele helga.

Hvordan er det lurest å klatre? Hva synes du?

Skrevet

Gå på festen du! Alle har vi gjort sånne ting. Og det føles ganske dritt.

Jeg kan tåle veldig mye, men av og til går det skikkelig skeis. Ikke ofte at noen legger merke til det siden det er mest i mitt eget hode det snurrer. Men får kommentarer for at jeg plutselig dro hjem, min måte å redde meg selv på. :ler:

I tillegg er det jo disse fyllenervene da, pluss at de andre sikkert hadde drukket også.

Hos meg er fyllenervene tilstede i flere dager, uten at jeg har gjort noe. Slitsomt.

Dra for å ha det gøy, møte de andre igjen, men prøv å holde stilen og du vil gjenopprette "æren" (gammelt jungelordtak)

;)

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Gå, ta med deg 2-3 øl, men ikke noe mer! Fortell gjerne de andre om hvor fyllenerver du hadde fra sist gang, så ufarliggjør du det overfor deg selv samtidig som du gir dem en unnskyldning.

Skrevet

Vi har vel alle mer eller mindre driti oss ut på sånne klassefester - det har iallfall jeg. For noen år siden hadde vi gjenforeningsfest med niende klasse, og kjørte da i gang med et skikkelig party. For anledningen hadde vi leid inn en DJ så vi skulle slippe å styre musikken selv. Han var vel 17 år eller noe sånt, og veldig søt der han stod og spilte 80-talls musikk hele natta. Etter litt for mye vin ble han bare søtere og søtere, og en eller annen gang utpå morrakvisten ble jeg plutselig vekket av en gjeng gamle klassekamerater som stod og hylte og bælja mens de FILMET meg og DJ inne i min bil.... :overrasket:

(jeg kan jo legge til at jeg var over 30...).

Nå planlegger vi ny gjenforeningsfest, og ler ganske bra av episoden fra forrige gang. Jeg har rett og slett bare bestemt meg for at det ikke er noe jeg gidder å være flau over, så jeg ler jeg også...

Herregud! Når man tenker over det - det er jo rimelig humor da!

:ler:

Skrevet

Uff som jeg kjenner meg igjen, alle har vi driti oss ut i fylla en eller annen gang ;) Nå er vel festen over.

Men et godt råd til neste gang. Gå på festen og hold deg edru. Vis at det ikke er det inntrykket folk fikk første gang som stemmer.

Jeg hadde en blemme i våres (stor en), og er langt over 30. Det var så ille at forholdet til en god venn sto i fare for å ryke. De neste gangene vi var ute sammen med andre venner holdt jeg meg edru, eller drakk et glass vin. På den måten så han at jeg faktisk egentlig ikke var sånn han hadde sett den første gangen vi drakk sammen. Forholdet ble reddet heldigvis :)

Gjest Ninakanin
Skrevet

ring til ei av de andre som skal og le og si "fy søren så jeg dreit meg ut sist gang, haha huff! lite mat og mensen, dårlig kombo med god vin altså.. men du, jeg tenkte å henge med i kveld, når kan jeg møte deg hvor? vil ikke gå aleine. iallefall ikke etter sist gang..."

ingen normale mennesker sier nei, da.

så kommer du på festen, og drikker lite og koser deg, sitt ned og prat med noen hele kvelden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...