Gå til innhold

Domkirkeodden

Gjest Gjest_Sienna_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sienna_*
Skrevet

Hei, jeg skal gifte meg i Hamardomen på Domkirkeodden sommeren 2007 og lurte på om noen har giftet seg der, skal eller har vært i bryllup der?

Hvordan gjør man det med musikk. Vi skal ha solist og skal ha med musikere til det hun skal synge, men hva med inngangsmusikk?? Har liksom ikke lyst til å koble inn IPOD og ha inngangsmusikk gjennom en dårlig høytaler?! (de har bra lydsystem, jeg vet det!!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ingenting om musikk der, ville bare si at jeg syns du er kjempehelidg som skal gifte deg der!! Det har alltid vært min drøm..

Kan jeg spørre hvor mye dere må betale for det??

Skrevet

Du får jo ikke kirkeorgel der ute, regner jeg med, men hva med å tenke litt utenom Mendelsohn-sporet som "alle" faller i? Finnes jo så mye fin, romantisk musikk! "Gabriels Obo" ville for eksempel passe perfekt.

Selv vil jeg gjerne ha Brass Brothers Bryllupsmarsj, men min kjære utstår ikke "korpsmusikk" (Pfffft, akkurat som alt det kan settes i en bås, liksom, blir som om jeg sier at "jeg liker ikke gitarmusikk" ;) ).

Gjest Gjest_Sienna_*
Skrevet

Joda, kan godt tenkte litt utenom det vanlige, men vil har noe passende. Jeg har ikke satt meg inn i hva de ulike typisk inngangs "sangene" heter, men det går vel an å ha musikere som kan gjøre det nokså minneverdig for det!!!! Trumpet? Haha...nei, jeg vet ikke....tar gjerne i mot ideer?

Hva gjør andre som har hatt sermonien ute?

Noen musikalske sjeler her?

Skrevet

"Gabriels Obo" spilles av obo eller klarinett. Veldig vakkert, faktisk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...