Ørna Skrevet 11. januar 2003 #1 Del Skrevet 11. januar 2003 den norske kvinne ble tatt på kornet i tråden "norske jenters dobbeltmoral" og da ble den også stengt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 11. januar 2003 #2 Del Skrevet 11. januar 2003 Om dere holder dere til saken kan dere jo fortsette her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 11. januar 2003 #3 Del Skrevet 11. januar 2003 Det er vel ingen hemmelighet hvordan norske damer er, ikke rart den ble stengt egentlig. W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. januar 2003 #4 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg har vel nevnt dette før men jeg har spurt meg selv flere ganger hvem dere baserer dere på når dere skriver om norske kvinner. Det ser ut til at Den Norske Kvinne er følgende (basert på tråden "norske"); 1. Notorisk utro 2. Lyver om farskap 3. Lyver om p-pillebruk 4. Er bærer av alt som finnes av kjønnssykdommer 5. Har kronisk underlivssopp 5. Ligger med alle lokale menn når hun er på sydentur (særlig grekere og spanjoler) 6. Blir gravid mot parterens vilje 7. Snyter på skatten 8. Misbruker trygdepenger 9. Manipulerer menn med sitt utseende 10. Misbruker sykemeldinger 11. Lider av kronisk PMS og mensblødninger hinsides fatteevne 12. Bruker abort som prevansjon gang etter gang etter gang 13. Misbruker piller, mat og alkohol 14. Bryr seg ikke om barna sine 15..... men er hysterisk redd for pedofile i svømmehallene 16. Lider av dårlige nerver (er dermed uskikket som mor) 17. Er kjedelig i senga 18. Stjeler i butikker 19. Skulker jobben for å dra på venninnetur til København med innlagte knullepauser før Ferder 20. Hater menn Ja Ja, mer er det vel egentlig ikke å si Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 11. januar 2003 #5 Del Skrevet 11. januar 2003 Lille Waco daaaaaaaaaaaaa, nå inneholdt denne tråden 17 av dine innlegg også da. Det er nå stort sett samme mølet som kommer igjen og igjen og igjen, men å skylde på oss kvinnfolka her blir vel ikke heeeeeeelt rettferdig vel?? Må ikke kasta stein i glasshus vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 11. januar 2003 #6 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg passer perfekt inn i beskrivelsen din, Milla... men hvorfor ikke, mener jeg... det er jo ganske god underholdning å leve utsvevende! Kid-a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 11. januar 2003 #7 Del Skrevet 11. januar 2003 Som dere kanskje leste av tråden var jeg ikke helt enig med alle tatanjas beskrivelser av den norske kvinne, dere er for åpenlyste for det liksom. Men man burde ikke stenge en tråd, vi har alle godt av å høre slike som tatanjas erfaringer med norske kvinner, vi må alle kunne utvide horisontene våres littegranne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. januar 2003 #8 Del Skrevet 11. januar 2003 vi har alle godt av å høre slike som tatanjas erfaringer med norske kvinner Du kunne kanskje lært deg å stave navnet riktig på ditt russiske alter-ego før du satte i gang waco. Du glemte en i. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 11. januar 2003 #9 Del Skrevet 11. januar 2003 Milla, selv om noen gjester tilfeldigvis deler noen av de samme oppfattningene jeg har av norske kvinner, er ikke det ensbetydene med at det er samme person. Jeg har tidligere bedt morderatorer om å avbekrefte at jeg er noen av de gjestene. Men så langt jeg vet har ikke morderatorer vist den hensyn, men lar heller ryktemakersker spre tullballfjollemeningene sine. Det er derfor du ikke blir tatt seriøst skjønner du Milla =) W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. januar 2003 #10 Del Skrevet 11. januar 2003 For det blir du Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 11. januar 2003 #11 Del Skrevet 11. januar 2003 *vifter bort flua milla* Det er jo du som er irrasjonell til å gradere overgrepsfaren på garderober som "middels". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. januar 2003 #12 Del Skrevet 11. januar 2003 Men fra spøk til mer spøk... ehem.... Deres erfaringer med norske kvinner er som før sagt preget av at dere kun får fatt i damer fra nederste hylle. Og der vil dere bli... for evig. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 11. januar 2003 #13 Del Skrevet 11. januar 2003 og dobbelt Go Milla :D ...litt lei av "morsomhetene" dine jeg waco.. man forteller ikke samma vitsen 20 ganger lixom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. januar 2003 #14 Del Skrevet 11. januar 2003 *vifter bort flua milla* Det er jo du som er irrasjonell til å gradere overgrepsfaren på garderober som "middels". Vik fra meg din fluesnapper. Jepp, du plasserer vel barn som er ofre for pedofile i samme bås som du setter kvinner- de burde være glade for at de ble voldtatt, for det betyr jo at de er pene. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 11. januar 2003 #15 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg har tidligere bedt morderatorer om å avbekrefte at jeg er noen av de gjestene. Men så langt jeg vet har ikke morderatorer vist den hensyn, men lar heller ryktemakerske spre tullballfjollemeningene sine. Vi kommer aldri til å opplyse om enkeltpersoner her. Generelt kan vi si at noen støtter seg selv på denne måten, hvem dette er er det ikke opp til oss å opplyse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 11. januar 2003 #16 Del Skrevet 11. januar 2003 Det er ikke det jeg har sagt i det hele tatt, det kan virke som du leser det du vil lese, og da blir det forståeligvis litt rart, ikkesant? Overgrepsfaren er tilnærmet lik null på offentlige garderober, når sjansen for at ungen din får fotsopp er tusen ganger større blir det helt lattis å være hysteriske. Heller har jeg aldri sagt at jenter burde være glad for å bli voldtatt, jeg har bare sagt det er værre for en jente som ligger nede og venter en voldekt, - men så ombestemmer voldektsmannen seg av "kosmetiske" grunner. Les det jeg skriver og ikke hvordan det blir tolket i huet ditt, milla så kanskje vi kan få til en levende debatt. Madison, husk at jeg skriver her for min egen skyld, ikke om folk blir lei meg eller ei =) W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madison Skrevet 11. januar 2003 #17 Del Skrevet 11. januar 2003 Jada Waco,vet det. Men du kverrulerer absolutt hele tiden.. det blir at du gjentar deg selv veldig mye. Hvorfor? Skriv meningen DIN...noen ganger ihvertfall.. ..ikke kverrulanten waco`s... vet du kan hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 11. januar 2003 #18 Del Skrevet 11. januar 2003 Jaja, du har nu endel rare oppfatninger av saker og ting, Waco. Men du er jo litt søt i din naivitet... hoho. Det heter forøvrig avkrefte og ikke avbekrefte. Man kan si at av- og be- er motsetninger. Ha en fin dag! Kid-a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. januar 2003 #19 Del Skrevet 11. januar 2003 Waco har litt problemer med fremmedord vet dere. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 11. januar 2003 #20 Del Skrevet 11. januar 2003 Sånn er det når visse jenter får konkrete spørsmål, da går debatten plutselig over i å kommentere stavefeil. Ikke rart en mann blir oppgitt =( W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg