Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Tenkt litt på dette - opplever dere at det er noen sammenheng mellom penisstr og selvtillit hos menn(tenker da kanskje først og fremst på seksuelle selvtillit). Jeg må si jeg har følelse av det er litt sammenheng - og begge deler kans lå veldig feil ut....enten alt for mye selvtillit eller alt for lite....
Gjest Tigerjente Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Nei, det har jeg aldri tenkt over engang.
Den Gale Professor Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Tenkt litt på dette - opplever dere at det er noen sammenheng mellom penisstr og selvtillit hos menn(tenker da kanskje først og fremst på seksuelle selvtillit). Jeg må si jeg har følelse av det er litt sammenheng - og begge deler kans lå veldig feil ut....enten alt for mye selvtillit eller alt for lite.... ← Bare en veldig dum mann tror det holder å ha stor snurrebass. Men det er sikkert ikke gøy å vise frem en bitteliten snopp på første date. Tror nok enkelte kvinner kan bli litt skuffet da, spesielt dersom de har endel erfaring? DGP
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 3. september 2006 #4 Skrevet 3. september 2006 har en bekjent med veldig liten penis, men veldig stor selvtillit så jeg har ikke noe tro på at det er noen sammenheng der.
Gjest Gjest_jente_* Skrevet 5. september 2006 #5 Skrevet 5. september 2006 Ja,det har en sammenheng med str og selvitllit.. Typen min var nedfor,han mente han hadde liten.. Helt til han kjøpte noe sånn at den blir større,altså at man strekker kuken,og den har faktisk blitt større,og han er i mye bedre humør og ja,selvtilliten har vokst:)
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2006 #6 Skrevet 5. september 2006 har en bekjent med veldig liten penis, men veldig stor selvtillit så jeg har ikke noe tro på at det er noen sammenheng der. ← Pleier du alltid sjekke penisstørrelsen på dine bekjente?
Hu i Svingen Skrevet 7. september 2006 #7 Skrevet 7. september 2006 Ja, det er faktisk en sammenheng etter min erfaring. At jeg ikke har tenkt på det før. Dumme meg.
Gjest Gjest Skrevet 8. september 2006 #8 Skrevet 8. september 2006 Hvor mye større ble pikken hans av å bruke disse loddene da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå