Gjest hur Skrevet 1. september 2006 #1 Del Skrevet 1. september 2006 Kjøpte Loreal - Exfotonic etter mange anbefalinger fra KG. Men jeg synes den lukter nokså maskulint? Og sterkt... Er det min nese som er desperat etter mannelukt, eller synes flere det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanca Skrevet 1. september 2006 #2 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg har aldri tenkt over at den lukter maskulint. Jeg er kresen på lukt, men jeg synes Exfotonic lukter friskt og godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lanyah Skrevet 1. september 2006 #3 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg synst ògså at den lukter friskt og godt! Men når du sier det, så kan du kanskje ha litt rett...,hm...! Men uansett, jeg er kjempe fornøyd med den jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 1. september 2006 #4 Del Skrevet 1. september 2006 Samboeren min syntes også at den luktet litt maskulint, og den har kanskje et lite preg av det, men jeg synes det lukter godt. Og ikke minst så er den utrolig god! :icon_smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 1. september 2006 #5 Del Skrevet 1. september 2006 Unnskyld at jeg spør men hva er det for noe dere snakker om (HVILKET PRODUKT ER DET) ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blanca Skrevet 1. september 2006 #6 Del Skrevet 1. september 2006 Vi snakker om peeling til kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 1. september 2006 #7 Del Skrevet 1. september 2006 Syns den er fin, jeg, en peeling som jeg også får samboeren min til å bruke. Ja, den er ikke "jentete". Perfekt for meg, da jeg liker unisex-parfymer best (med mindre jegskal på fest, da. Da kan jeg ta på "Angle Innocent") Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hur Skrevet 1. september 2006 #8 Del Skrevet 1. september 2006 Hm...tror jeg skal gi denne til kjæresten min. Den lukter dessuten så sterkt at jeg ikke kunne bruke parfyme idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 1. september 2006 #9 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg er enig med TS, selv om den er aldri så god, så ble jeg aldri helt fortrolig med lukten. Nå bruker jeg mango-peelingen fra Body Shop i stedet, DEN lukter godt, den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kanelia Skrevet 1. september 2006 #10 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg synes den lukter godt jeg, og ikke maskulint. Smaken er forskjellig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 1. september 2006 #11 Del Skrevet 1. september 2006 Holder meg langt unna Loreal sine produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. september 2006 #12 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg synes den lukter kjempegodt! Kanskje litt mannete akkurat når man er i dusjen, men jeg elsker den friske lukten den legger igjen på huden min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunAndMoon Skrevet 2. september 2006 #13 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg synes lukten er helt grei - er effekten som teller.. så myk hud =D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bianca i.i. Skrevet 2. september 2006 #14 Del Skrevet 2. september 2006 Holder meg langt unna Loreal sine produkter. ← Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå