Gå til innhold

Til gutta.. Hvor lenge uten???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Trenger noen svar fra gutta her inne. Er fast bruker men ønsker å være anonym nå.

Lurer på om hvor lenge dere klarer dere uten sex?

Min Eks som jeg fortsatt bor sammen med og deler seng med uten å ha noe forhold, prøver å vise meg at han ikke trenger sex.

Tok han i utroskap mange ganger og gjorde det slutt for et år siden men

er utrolig gode venner og holder rundt hverandre på natta.

Han har ikke prøvd seg og det har gått et år. Er rimelig sikker på at han har en elskerinne ( hemmelig) mens han påstår at han er avholds.

Han måtte ha flere før og nå skal han liksom bevise at han klarer seg uten. Spørsmålet mitt, kan dette være sant eller klarer han bare å lure meg til å tilgi han igjen.

Takker for alle svar også fra jenter.

Godt nytt år til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først: Det høres mildest talt spesielt ut å dele seng og holde rundt hverandre med sin ex i ett år..? Høres særdeles spesielt ut. Hvordan kan dette ha seg?

Jeg ble sterilisert sist mandag, og er svært øm. Men kroppen krever, og har hatt forsiktig sex en gang denne uka (samboer krever og sitt, vettu). Går det mer enn to dager uten sex, da begynner desprasjonen å melde seg. En håndjager døyver presset noe, men best er sex!

At din såkalte ex har klart seg uten sex i ett år, og det uten å prøve seg på deg, tror jeg ingenting på. I alle fall ikke om dere hatt et aktivt sexliv før det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter kan klare seg uten sex (les samleie) akkurat som jenter kan.

Må også si at jeg syns det er merkelig at at dere fortsatt deler seng og holder rundt hverandre om dere ikke har et forhold lenger, virker på meg som om dere innerst inne er mer enn bare gode venner.

Så er spørsmålet her hvorfor du nå er så opptatt av om han har sex eller ikke... vurderer du å ta han tilbake? Dersom du har gitt han troen på det kan det jo hende det er hva han ønsker og oppfører seg deretter for å vise at han kan. Det er jo flere personer her inne som sier de har vært utro, men at det ikke betyr at de alltid vil være det igjen om muligheten bryr seg.

Men, hadde jeg delt seng med en jente jeg var interresert i og hold rundt henne uten å få ha sex på et år hadde det tørnet for meg tror jeg..... da hadde jeg hatt det bedre i en seng for meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

hvor sterk seksualdrift man har varierer jo fra person til person det, og fra mann til mann i dette tilfellet.

Ikke godt å si.

Men spiller det egentlig noen rolle, siden han er eksen din ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil det si at du også uten sex i 1år?

Om du klarer det, klarer nok han det også. :)

Jeg hadde nok klart det om det var pga av eller fordi den jeg elsker ikke hadde ønsket sex. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Paranoid Android

man klarer seg så lenge som man må, så fremt man ikke er totalt dyrisk. hehe. har selv gått uten over ett år på eget initiativ. man tenker på det, men det er ikke det viktigste i livet. vil kanskje påstå man har problemer med selvdisiplin hvis man blir helt desperat etter en måned, men det er jo så subjektivt uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he.. snodig problemstilling...

Jeg på min side hadde blitt litt pissed om jeg delte seng med en mann i et år, holdt rundt han om natten - og han ikke var interessert i sex.

..eehm.. men det var ikke svar på spørsmålet og ikke er jeg mann heller..

nåja

Vibeke :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette var ikke hverdagskost!! For meg så virker det som om dere har behov for å avklare hvor dere står i forhold til hverandre. Er det slik at han fremdeles håper at dere skal bli et par igjen og derfor ønsker å bevise at han har forbedret seg?? Han oppnår i så fall lite med fremgangsmåten sin, det eneste han beviser er jo at han ikke trenger sex med deg.....og det kan jo ikke være så bra?? Ikke rart du begynner å lure på hva som foregår.

Det er likevel mulig at han avstår med vilje. Gamle myter om ballespreng og at vi bare må ha oss er nok noe overdrevet, men det varierer selvsagt fra person til person. For min egen del begynner det å bli noen år siden sist. Er for tiden meget travelt opptatt og singel, men ONS er uaktuelt. Det går for det meste helt fint, selv om frustrasjonen melder seg en sjelden gang.

Tror derfor ikke du blir noe klokere uten å konfrontere han med problemet ditt. Han skylder deg såpass. Det går sikkert fint, uansett bedre med en avklaring enn å surre rundt.

Lykke til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Dersom dette han sier er snat må han elske deg veldig veldig mye og desperat ønske deg tilbake !

Og menn klarer seg uten sex en stund, bare tenk på alle de som må vente i månedvis under graviditeter der noen kvinner mister lysten i perioder. Eller ( søren og ) er alle de utro ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kim Erik Lokker

Selv klarte jeg meg uten i 17 år, 4 måneder og 12 dager.

Etter den tid har ikke pausene vært fullt så lange :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så høres dette merkelig ut. Virker ikke som noen av dere helt vet hva dere egentlig vil. Tror kanskje du bør finne ut om du har lyst til eller kan tilgi han, eller ikke, før du begynner å bekymre deg for om han har sex eller ikke.

Hvis han sier at han er avholds... :hoho: Det tror jeg ikke noe på. Og da blir det vel ikke noe på deg hvis du skulle, mot formodning, tilgi han.

En eller annen form tilfredsstillelse må han ha, men det er ikke dermed sagt at han sex med en annen dame.

Jeg for min del, bodd sammen, delt seng, men samtidig avslutte forholdet hadde jeg ikke klart. Det er vel meningen at man skal komme litt videre her i livet istede for å bruke vinter og vår på å finne ut av forholdet til exen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kjæresten min var borte i fem måneder og jeg hadde ikke så store nervesammenbrudd som jeg trodde jeg skulle få....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg ronker vanligvis 2-3 ganger i løpet av en dag. Når det blei slutt med den forrige dama mi, tok det 2 år før jeg lå med ei ny ei. Var jeg som slo opp, men angra og hadde ikke lyst til å ligge med noen andre...

For min del greier jeg meg akkurat like bra på egen hånd. Kunne godt hatt opphold i 2år nå hvis det var det stod på...men det kan bli litt kjedelig i lengden, så man må ha god fantisi og variere ronkingen hvis man skal lykkes med dette. Gjerne bruke spennende klær for å skape den rette stemningen, da blir det lettere å leve seg inn i fantasien også..:) Video og bilder er også greit, men blir ikke halvparten så intenst som hvis du får det til å skje inne i hodet ditt. Da blir det nesten virkelig, og omtrendt like bra, mao ganske greit å være avholds!

Så de som ikke greier seg uten å ligge med andre mener jeg sliter med selvkontrollen. Har forståelse for at det kan være vanskeligere for jenter å ikke ligge måtte ligge med andre, siden de generellt er dårligere til å greie å tilfredstille seg selv, i tillegg skal det mere til før at de får utløsning. Sikkert derfor det er de som er mest uttro og....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Gjest Bårdsen

Selv synes jeg at jeg er seksuelt aktiv, men har klart meg nå i 7 - sju- måneder uten sex dvs samleie fordi min kone er gravid. Men vi har jo koset med hverandre likevel, og orgasmene vi har hatt har vært like deilige som før både for meg og henne.

Men det er jo ikke sex ????

:ler:

G B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Til Gjest Bårdsen: Du kan utmerket ha samleie selv om hun er gravid' date=' vel?????[/quote']

En del gravide mister totalt lysten på sex i hele eller i deler av svangerskapet. Hormoner kan gjøre så mangt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på kvinnen og på hormonene.

Noen kvinner får økt sexlyst gjennom hele svangerskapet, noen får økt lyst i deler av svangerskapet - andre får mindre lyst i hele eller deler av svangerskapet.

Uansett så klarte min samboer seg fint de siste mnd uten samleie med meg - i alle fall som jeg vet om :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...