Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble bare deprimert av shoppingen der. Klærne er mye mindre i størrelsen enn hos H&M, og absolutt ingenting falt i smak av det jeg prøvde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant ikke noe jeg heller. Tror kanskje ikke det kommer til å bli dit jeg vi gå for å handle. Ikke imponert.

Gjest sistersister
Skrevet

Fant flere topper og ett par lekre sko der. Svidde glatt av 1100! Str er ikke store, der er sant, men for meg som bruker str 36 (M hos Zara) er det helt greit. :)

Skrevet

Jeg liker Zara kjempegodt. Har alltid funnet mye fint på Zara utenlands, og handlet for æh..... 1800 i Bogstadveien.

Størrelsene er helt ok. Jeg bruker M eller L, kommer litt an på plagget.

Det de er best på synes jeg er basisplagg. Derfra har jeg blazere, cardigans og enkle skjørt. Og så har de mye kult til barn..

Skrevet
Og så har de mye kult til barn..

Har de fra nyfødt og oppover?

Skrevet

Åå jeg gleder meg så til jeg skal på Zara!

De har mange plagg som passer meg perfekt :)

Skrevet

Jeg finner alltid masse på Zara i utlandet, så nå bare venter jeg på at de skal finne egnede lokaler i Stavanger....

Skrevet

Jeg så mye fint der, men det var så mange folk der at jeg ikke orket å prøve klær.

Kjøpte meg et par kjempefine sko!

Synes utvalget i både sko og klær så veldig bra ut, og gleder meg til å dra tilbake på et annet tidspunkt enn lørdag formiddag...

Skrevet

finner heller ingenting. Mnago, hm og Morgtan de toi er mye bedre. alt er så vanlig liksom. ikke noe stil ved det. bare basic.

Skrevet

Har kjøpt vinterjakke (eller kåpe) der de siste årene. I år synes jeg de har mye fint på Zara. Har kjøpt litt basisplagg på Zara TRF.

Skrevet

syns det hadde masse fint på zara, og snittet på klærne var kjempebra! klærne sitter veldig fint der.. men liker best basis plaggene og noen topper. det beste er at de får inn klær 2 ganger i uken, så det er hele tiden forskjellige ting der!

:hjerter:

Skrevet
Oslo og utlandet

Eg meinte her i Norge, har vore på mange Zara-butikkar i utlandet. :)

Kor i Oslo?

Skrevet
Eg meinte her i Norge, har vore på mange Zara-butikkar i utlandet. :)

Kor i Oslo?

Bogstadveien på Majorstuen

Skrevet

Finner masse. På Zara i USA vel og merke, der er nemlig størrelsene litt romsligere enn her hjemme. Tviler på jeg gidder å gå på Zara i Oslo, dersom det er så knøtt-størrelser som dere sier det er der... Synd, for det er en veldig stilig butikk...Hamstret i USA i sommer :)

Skrevet (endret)
Finner masse. På Zara i USA vel og merke, der er nemlig størrelsene litt romsligere enn her hjemme. Tviler på jeg gidder å gå på Zara i Oslo, dersom det er så knøtt-størrelser som dere sier det er der... Synd, for det er en veldig stilig butikk...Hamstret i USA i sommer :)

syns ikke det var str var så små. bruker m til vanlig, og det samme på zara.

men det var lite store str der da!

Endret av mee mee
Skrevet

jeg bruker str xs til vanlig, og i sara str må jeg ha s, vil ikke si det er noen ulempe og gå opp en str siden jeg bruker så liten str til vanlig.. men skjønner dere som bruker L til vanlig liksom, og må opp i xl, det kan ikke være noe gøy akkurat... :ler:

Skrevet

Bruker 40/42 til vanlig, får på meg noen av buksene og skjørtene Zara har i str XL.

Skrevet

orket ikke å gå inn i butikken en gang jeg, totalt kaos med hysteriske tenåringer.

kanskje jeg forsøker å dukke opp ved åpningstid en morgen for å se da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...