Gjest Elin Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Håret mitt har en tendens til å bli tørt og full av elektrisitet på vinterstid når det er kaldt ute, så jeg tenkte at jeg skulle kjøpe den gule kerastase for tørt hår.... men det har seg slik at jeg bruker en minicolor i håret med jevne mellomrom, og jeg har hørt at det er olje i shampo for tørt hår som liksom drar ut fargen fortere å det vil jeg ikke at en shampo skal gjøre. Har også prøvet den rosa fra kerastase som er for farget hår,men synes ikke at den ga nok fuktighet. Noen som har råd å gi, kansje det er noen frisører her? Jeg kan legge til at jeg har litt over halvlangt hår og tynne hårstrå, nesten babymykt hår......
Gjest Gjesta Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Jeg er ikke frisør, men farger håret, og jeg synes ikke fargen falmer raskere med vanlige shampoer enn med spesielle fargeprodukter. Det samme sier frisøren min, som anbefaler produkter etter hårtilstand, ikke etter om håret er farget eller ikke-de aller fleste farger allikevel håret. Dessuten: serier for farget hår pleier ikke håret noe særlig. Et unntak her er fargeserien til Matrix Biolage, som jeg kan anbefale på det varmeste. Så bare bruk Kerastase-serien, du.
Gjest Gjest_Diddi_* Skrevet 2. september 2006 #4 Skrevet 2. september 2006 Jeg tror nok at du kan bruke den, jeg synes at det er en god shampo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå