Nitha Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Har brukt Biotex, men synes ikke den er veldig effektiv. Noen som har en å anbefale? Fru Nitha
Belit Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Personlig er jeg helt himmelfallen over hvor effektiv Oxy-Vanish (sjokkrosa flaske) er. Jeg har nettopp fjernet fullstendig en blanding av jordbær og sjokolade på en kritthvit kjole etter én vask på 40 grader ved hjelp av denne. Likeså vannfast grønn tusj overalt på en lys rosa strikkejakke. Reklamen er hårete, men produktet er helt fantastisk.
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 (endret) Nå vasker jeg sjelden bæsj av noe slag, men jeg sverger til nylonvask. Den er suveren når det kommer til flekker og andre ting. Min venninne berget brudekjolen til sin venninne på bryllupsdagen med å ha en tube i veska. Den tok, både smøreolje og lebestift ( nå er det fett, så det er kanskje litt anneledes.) Endret 1. september 2006 av pulverheksa
Karamba Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Bruker også Vanish, har jeg ikke det bruker jeg Zalo. Funker fint det!
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 Johnson & Johnson synes jeg. Datteren min er 3 nå , men den har funket best helt siden hun ble født. Men det er mange butikker som ikke fører den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå