Gå til innhold

Kan noen hjelpe?

Gjest l@dy in red ikke innlogget

Anbefalte innlegg

Gjest l@dy in red ikke innlogget
Skrevet

Er helt elendig når det gjelder å huske navn, så jeg lurer på om dere kan hjelpe meg med navn på gode og kjente artister?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags artister? En spesiell sjanger? Noe spesielt du skal lage (cd til en eller annen anleding?).. Jeg syns det er vanskelig å svare fornuftig på "si navnet på en god og kjent artist") :)

Skrevet
Hva slags artister? En spesiell sjanger? Noe spesielt du skal lage (cd til en eller annen anleding?).. Jeg syns det er vanskelig å svare fornuftig på "si navnet på en god og kjent artist") :)

:) Alt av interesse.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jan Teigen

:ler::ler:

(Jeg måtte bare! Det er den eneste gangen jeg har fått brukt det navnet. Blir nok lenge til neste gang også...)

:ler:

Skrevet

Rune Rudberg :icon_smile:

Gjest Norwegian Blue
Skrevet

Oi, det var det veldig generelt spørsmål. Kan ta litt tid å liste opp alle de kjente og suksessrike artistene jeg vet om. Er det nye (50 cent, Jessica Simpson, Robbie Williams, Keane) eller gamle (Bob Dylan, The Beatles, Rolling Stones, Guns 'n Roses). Norske eller internasjonale? Rock, hip hop eller country?

Hm, kanskje du kan se litt rundt på ti på topp lister og sånt?

Skrevet
Her finner du mange i alle fall. De ligger oppført alfabetisk på toppen av siden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...