Gjest Chloe Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 hallo glade shoppingdamer! Jeg ser at noen her har shoppingtråd osv. Og så lurer jeg på hvor mange penger bruker dere på shopping (til dere selv) i mnd? Tenker selv at jeg er blitt litt 'avhengig' av shoppingen min og bruker vel 2000-2500 i mnd på meg selv. Er dette mye? (frisør og trening kommer i tillegg ) Hvordan holdere dere shoppingen under kontroll? Eller er den uten kontroll? Er du og typen blitt enig om forbruket på dere selv? Føler dere noen ganger at dere bare MÅ UT å shoppe? Hva synes dere er akseptabelt?
Karamba Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Jeg bruker mellom 2 og 3000 kr i måneden på shopping. Men det varierer litt etter hvor mye regninger jeg har den måneden osv... Det hender også at jeg bruker mer enn dette, er litt vanskelig å si. Om 3 uker skal jeg til Praha (jippi!!) og da blir nok klesbudsjettet for resten av året sprengt!... :-D
Gjest KATTAstrofe Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Hadde jeg hatt råd hadde jeg nok glatt svidd av 2-3000 i mnd, men så lenge jeg bare er student så handler jeg ikke for mer enn 5-6000 i året. Max. Enkelte måneder ingenting, andre måneder et par tusen.
Rosenrød Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Jeg vil tro jeg bruker mellom 2000 og 3000. I tillegg får jeg 70 % avslag på klær gjennom ekstrajobben min. Der jobber jeg ca to dager i måneden, og tar lønna ut i klær. Så hvis en regner utsalgspris på de klærne, kan jeg legge til ca 2000 til....
Morea Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 I min forrige jobb hvor jeg tjente veldig bra brukte jeg alt fra ingenting til 6-7000 i måneden. Jeg er ingen impulskjøper og kjøper ting jeg trenger eller ser som jeg må ha (men da tar jeg et par runder i byen eller venter et par dager før jeg bestemmer meg) Benyttet sjansen til å kjøpe bedre basisplagg. Men la tilside penger også. Klarer ikke å bruke penger jeg "ikke har".
Gjest gjesta Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 Nå er jeg student, og bruker 3000 kr i måneden på shopping. De resterende 3000 som jeg får i stipend/lån går til felleskontoen med sambo
Gjest KM Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Har 3 barn, og distribuerer pengene deretter, men regner med at jeg bruker ca 1000kr i mnd til shopping for meg selv utenom div utgifter til fris/hud/body hver 6-8 uke. Men klart at det er og noen ganger mer, helt avhengig av hva jeg vil ha/trenger.
Gjest Gjesta Skrevet 1. september 2006 #9 Skrevet 1. september 2006 (endret) Det er umulig å avgjøre hvor mye jeg bruker, men i snitt kanskje 1000-1500 pr. måned, noen ganger mer, andre ganger mindre. Jeg er mest svak for hudpleie, sminke og parfyme, mindre når det gjelder klær, der jeg for det meste er disiplinert og kjøper det jeg trenger, eller har planlagt. Endret 1. september 2006 av Elphaba
Gjest Blanca Skrevet 1. september 2006 #10 Skrevet 1. september 2006 Bruker i gjennomsnitt kr 1000 på klær/sko pr. måned og en drøy tusenlapp på sminke/hudpleie. Som Elphaba er jeg ganske disiplinert når det gjelder shopping av klær, men disiplinen forsvinner raskt inne på parfymeriet.
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #11 Skrevet 4. september 2006 jeg bruker nesten 2000 til 3000 kr i mnd på klær og annet (hudpleie etc). noen ganger "må" jeg bare ha noe nytt og da går kredittkortet fort... og økonomien blir deretter...
Gjest Gjest_jente19_* Skrevet 4. september 2006 #12 Skrevet 4. september 2006 wow snittet er høyt her bruker kanskje 200-500 kr i måneden på sminke og klær. frisør og hudpleie er selvfølgelig ikke et alternativ siden jeg er student og lever på omtrent ingenting etter at husleie er betalt:p og såklart har jeg et skyhøyt konto beløp på hm og laredoute som jeg tror jeg får litt problemer med å bli kvitt. avogtil er selvdisiplinen litt dårlig, og da er det altfor fristende å handle på diverse kontoer rundt forbi..
Snasen Skrevet 4. september 2006 #13 Skrevet 4. september 2006 En mnd 2000 og den neste mnd 20 000... Det varierer.
Mona Skrevet 4. september 2006 #14 Skrevet 4. september 2006 Det varierer, kanskje 2000,- i snitt på klær, sko, sminke osv? Men det blir snart mindre av det når vi skal kjøpe hus nå! Og ja, noen ganger bare MÅ jeg shoppe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå