Cuba Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Har fått meg Sony Ericsson K750i og er hittill godt fornøyd med den! Men er så plagsomt med den lyden når man tar bilde! Går det ikke an å fjerne den..? Uten å sette tlf på lydløs? Har prøvd å prøvd, men ikke funnet ut noe..
Kykkelikokos Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Jeg tror ikke det. Jeg tror den er der for å "advare" folk om at de blir tatt bilde av, dersom noen prøver å snikfotografere. Jeg er dog ikke 100% sikker på dette.
Lilith Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Blir ikke lyd hvis du har telefonen i stillemodus
Cuba Skrevet 1. september 2006 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2006 Blir ikke lyd hvis du har telefonen i stillemodus ← Nei, nemlig! Tenkte også på det at det kunne være for at folk faktisk skal kunne høre at de blir tatt bilde av. Men siden det ikke blir lyd når man har den på lydløs er liksom noe av poenget borte.. Hm.. jaja!
Lilith Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Å, sorry! Ser nå at jeg ikke leste innlegget ditt ordentlig. Beklager ...
Murron Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 denne tråden din skal jeg følge med på, min k700i lager tom. lyd på lydløs og det er veldig plagsomt når jeg tar bilde. høy skingrende lyd, au..
Gjest gjest1 Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 (endret) Jeg irriterer meg også over lyden når jeg tar bilde, så jeg setter den alltid på lydløs og bytter tilbake når jeg er ferdig. Men jeg er enig med deg at det skulle gått an å ta av lyden uten å ta den på lydløs... Endret 1. september 2006 av Miss_alexandria
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 1. september 2006 #9 Skrevet 1. september 2006 Den er jo der for at det ikke skal være så lett å snikfotografere. Det er sannsynligvis en glipp at det ikke bråker når den står på lydløs. Det var jo mye i media for en stund tilbake om fjortisser som tok bilder av hverandre i dusjen og sendte dem rundt omkring. Eller griser som gjemte seg på offentlige toaletter og holdt telefonen over veggen til båsen ved siden av og tok bilder av intetanende folk på do. Det var etter dette at det ble vanskeligere å skru av den lyden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå