Karamba Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Noen som har prøvd ketchupen uten sukker? Er det noen særlig forskjell på smaken?
Krista83 Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Jeg kjøpte en for å ha på jobb. Samme smaken synes jeg da.. Og de so, har smakt den har ikke merket noen forskjell de heller...
Gjest gjesta Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Jeg kjente ikke forskjell - men så er ikke jeg noen voldsom ketchup-kjenner heller da, en flaske ketchup holder i mer enn ett år her i huset.
Gjest Gjesta Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Jeg er en innbarka Idun tilhenger, og synes smaken var litt forskjellig, men den var likevel veldig god!
Gjest Fantus Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Jeg syns den smakte om trent likt som den vanlige ketchupen. Men den er tilsatt kunstig søtningsmiddel da, i stedenfor sukker, er jo ikke akkurat bra for kroppen det heller...
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #7 Skrevet 1. september 2006 Jeg foretrekker å lage min egen tomatsaus av ferske tomater eller hermetiske, alt etter hva jeg har.
Gjest Tibz Skrevet 1. september 2006 #8 Skrevet 1. september 2006 Jeg merket ikke noe forskjell på smaken, men den uten sukker var mer tynnflytende enn dem med sukker.
Gjest Gjesta Skrevet 1. september 2006 #9 Skrevet 1. september 2006 Jeg har smakt den, og skjønner ærlig talt ikke vitsen. Man spiser ikke såå mye ketchup at det utgjør noen vesentlig andel av sukkerforbruket, og generelt bør man kanskje være mer skeptiske til å få i seg kunstige søtstoffer enn sukker.
Gjest Gjesta Skrevet 1. september 2006 #10 Skrevet 1. september 2006 Jeg spiser ikke ketchup, men mann og barn likte den ikke.
Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #12 Skrevet 1. september 2006 Jeg har smakt den, og skjønner ærlig talt ikke vitsen. Man spiser ikke såå mye ketchup at det utgjør noen vesentlig andel av sukkerforbruket ← Der er vel folk litt forskjellige. Vet om folk som bruker 2-3 flasker i uka...
Gjest gjesta Skrevet 1. september 2006 #13 Skrevet 1. september 2006 (endret) Jeg har smakt den, og skjønner ærlig talt ikke vitsen. Man spiser ikke såå mye ketchup at det utgjør noen vesentlig andel av sukkerforbruket, og generelt bør man kanskje være mer skeptiske til å få i seg kunstige søtstoffer enn sukker. ← Mine unger blir gærne av sukker, og når de da spiser mengder med ketchup til chips blir de gale. Derfor er den uten sukker genial. Og ikke kjenner de forskjell heller. Endret 1. september 2006 av jack
gard Skrevet 1. september 2006 #14 Skrevet 1. september 2006 Hei Jeg synes denne smakte bedre enn den vanlige ketchupen og det minnet faktisk om den ketchupen som jeg "vanligvis" spiser: Heinz
loffen Skrevet 1. september 2006 #15 Skrevet 1. september 2006 Jeg har ikke smakt den, ganske enkelt fordi jeg ikke gidder betale mye mer for en flaske ketchup bare fordi den er uten sukker.
cbc Skrevet 2. september 2006 #16 Skrevet 2. september 2006 Jeg er en svoren Idun-ketchup fan og syntes den uten sukker ble for sur, ingen stor suksess i vår familie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå