Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, kanskje det er vanlig prosedyre for mange av dere og gaa til hudpleier ol. i hverdagen, men dessverre har det ikke vaert det for meg.... :sur: (arrg, disse pengene, ass)

Men naa har jeg bestemt meg for aa ta raad til aa gaa til hudpleier ca. en gang i maaneden. Men det jeg lurer paa er hva jeg skal velge ut av alle de ulike behandlingene? Hva er behovet mitt liksom? Jeg tror iallefall jeg maa ta dyprens, da jeg er en del plaget med uren hud. Men hva med kroppen, foettene, hendene, negler ol?

Noen som kan dele av sine erfaringer? Hva er best aa gjoere, hvor ofte og ca. pris....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

Det er ivhertfall bra å unne seg litt luksus i hverdagen. Selv varierer jeg mellom et skikkelig frisørbesøk med full pakke: Farging, klipp, hodebunnsmassasje, hårkur pluss at jeg kjøper ett par gode produkter. Kommer raskt opp i 1200 kr!!

Selv går jeg skjeldnere til hudpleier, men det er verdt pengene hver gang. De sier vel at det (for hudens del) lønner seg å gå en gang imnd. Selv har jeg ikke råd til det, men har sett nytten av å gå noen ganger og få gode råd til gode kremer etc til min hudtype. Vil anbefale deg det samme?

Har veldig sart (og vanskelig) hud selv, spesielt om vinter pluss noe acne innimellom, særlig vinter det også. det er gode investerte penger å få en skikkelig hudanalyse og kickstart med behandling :) . Så heller kjøp endel gode produkter som du bruker selv hjemme. Og ta en behandling kanskje hver 3 mnd?

Det er ivhertfall mine råd :ler: lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...