Gjest Gjest Skrevet 1. september 2006 #1 Skrevet 1. september 2006 Typen min er slik: Først er han kjempe søt mot meg, sier alt jeg vil høre, så jeg holder på å lette på mine rosa skyer, for plutselig oppføre seg som en drittsekk. Så jeg får lyst til å banke ham..jeg blir så sint. (Jeg er bare liten og søt altså, jeg banker ingen..) Jeg blir alltid sur på ham da, men det er alltid jeg som kommer krypende tilbake for å si at jeg ikke mente det jeg sa. Aldri han. Det er som om han først kysser meg ømt, for i neste øyeblikk slår til meg. Han gjør ikke det da, men psykisk føles det slik. Jeg har tenkt litt på dette, og jeg lurer på om det er menn som liker at dama blir sur, som oppfører seg slik bevisst for at hun skal bli sur eller lei seg, for deretter å krype tilbake for å få tilgivelse av ham, når det egentlig er han som burde be om tilgivelse. For en god stund siden husker jeg han fortalte om en fyr som kom å nesten ba han "på sine knær" til typen min om å ikke flørte med ei dame fyren likte. Det sa typen min at han likte det, han syns det føltes bra at fyren kom til ham på den udmykende måten. Kanskje han gjør det samme med meg.. Jeg vet jeg bare burde forbli sur på ham til han kom til meg, men jeg er så redd for å miste ham. Han spørr meg ofte om jeg elsker ham, jeg sier det kjempe ofte, mens han sier det til meg også, men jeg trenger ikke så mange bekreftelser som ham. Jeg har skrevet her før engang, om at han fiker til meg (ikke hardt) i fjeset hvis jeg blir lei meg. Det er jo egentlig en måte å udmyke noen på, er det ikke? Uannsett, de som svarer, ikke legg vekt på det med fikingen, jeg vil høre svar om det andre jeg skrev eller en hehet av alt eller noe.. Nå må jeg løpe, kommer forsent på skolen!
Aeriana Skrevet 1. september 2006 #2 Skrevet 1. september 2006 Han høres jo helt skrudd ut Kanskje han føler en slags makt over å få andre til å krype for seg, at han hele tiden må ha overtaket? Og at han fiker til deg hvis du blir lei deg??? Hva er det for noe????
razmatazz Skrevet 1. september 2006 #3 Skrevet 1. september 2006 Det sa typen min at han likte det, han syns det føltes bra at fyren kom til ham på den udmykende måten. Kanskje han gjør det samme med meg.. ← Jepp, jeg tror du har innsett det selv. Han virker som om han liker å ha en slags makt over andre mennesker, og at han liker å ydmyke både deg og andre. Du sier at han har et stort behov for bekreftelse på at du elsker ham. Igjen tyder det på at han trenger å føle en slags makt, og å føle at du er avhengig av ham. Det får han jo hver gang du "kryper" tilbake. Vet ikke hvor lenge dere har vært sammen, men hvis dette har pågått lenge ville jeg vært litt skeptisk. Hvis dere ikke har vært sammen så lenge kan det jo hende at ting vil endre seg hvis han skjønner at han kan beholde deg uten å måtte utøve "makten" sin. Du sier heller ikke noe om hvorvidt du har snakket ordentlig med ham om problemet? Tror jeg ville startet der. Du vil ikke ha kommentarer på fikingen, men jeg klarer ikke dy meg! Det er jo tydelig en del av det samme mønsteret! Og for meg ville fiking vært totalt uakseptabelt uansett omstendigheter! Lykke til, håper det ordner seg
Gjest Minimi Skrevet 1. september 2006 #4 Skrevet 1. september 2006 Jeg er veldig enig i det som ble skrevet over her. Du må snakke med han om det. Vet det er veldig vanskelig på grunn av at du elsker han, men du må ikke la noen behandle deg sånn. Viss du snakker med han og sier at du er dritt lei av oppførselen hans og at du ikke gidder mer kanskje han skjønner at han har gått forlangt. Og bedrer seg, han vil jo neppe miste deg...
Gjest Gjest_fabuleringer_* Skrevet 1. september 2006 #5 Skrevet 1. september 2006 Han har psykopatiske trekk, uten tvil. Sier ikke at han er psykopat, men det spiller liten rolle - du har det ikke bra og stiller spm. omkring forholdet. Dermed har han ikke helt makt over deg, som han kanskje skulle ønske, noe du burde være stolt av. Tenk på deg selv. bedre å være lykkelig alene, enn ulykkelig sammen med noen andre.
Fiol Skrevet 3. september 2006 #7 Skrevet 3. september 2006 Herregud å mange gærne mannfolk det er der ute! Blir sur når jeg hører om alt dette. Det er så utrolig viktig å ikke la mannfolk herse på den måten! Bli kvitt dem med en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå