Gå til innhold

En fantombæsj, hva gjør jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var nettopp på dossen og gjorde bommelom Trakk selvfølgelig ned da jeg var ferdig. Da jeg hadde vasket hender og sånn, så fikk jeg til min forferdelse se at det lå en liten bommelom igjen i skåla. Synes dere at jeg skal gå inn og trekke ned en gang til? Vi skal jo tross alt sparepå vannet, og jeg skal helt sikkert tisse før jeg legger meg uansett, og da skal jeg nok trekke ned tenker jeg.

Hva hadde du gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trekk den ned i dassen, du. Jeg ser INGEN grunn til å spare på den. Selv om den viser seg å ha sterkt overlevelsesinstinkt.

Skrevet

flirer... hva er det egentlig man ikke får svar på i dette forumet ? :ler:

Skrevet
:hoho: :hoho: :hoahhahahahahahagagagagagagaanbrøøøl: :D
Skrevet

Skal vi spare på vannet? Det har ikke jeg hørt noe om. Drikkevannet kommer da fra andre kilder enn vannkraftverkene.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Det er sikkert greit å spare på vannet generelt, men nå er jo dette hvertfall en ganske spesiell situasjon.

Trekk ned med god samvittighet du ;)

Skrevet
Hva gjør ikke kjendiser.. ??? :overrasket:  :overrasket:

herregud hva var rart med det?!

Jeg har da ti tonn med forgylt bæsj i kjelleren!!!

Skrevet

Nå har du vel dratt ned for lenge siden, men neste gang kan du jo slå ei bøtte med skurevann nedi do om du har ei stående. :)

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Mine tanker går til Eddie Murphy og han fyren han stjal nummeret til...

"What does that shit WANT?!"

Gjest beekeeper
Skrevet
:hoho: Hærregud, hvem er det som ikke drar ned bæsj for å spare penger da????
Gjest seroxata
Skrevet

AHAHAHAH!!!! jeg ville nok ventet til neste gang jeg.. evt veldig gøy om noen andre låner doen i mellomtida :hoho:

Skrevet

:ler: Dra ned med god samvittighet du, koster ikke så mye for de ekstra literene du bruker.

Eller så får du la være å dra ned neste gang du tisser ;)

• 3 måneder senere...
Gjest Sativa
Skrevet

NÅVETJEGDETNÅVETJEGDET

Først bæsjer jeg, og så kan sambo og jeg tisse i en bøtte som, når det er nesten fullt, SÅ KAN VI FAKTISK SPYLE NED MED TISSET!!!

Gjest Sativa
Skrevet (endret)

Jeg blir faktisk litt rørt over meg selv jeg nå, som kom det herlige herlige forslaget som faktisk kan føre til at kanskje alle jordens mennesker kan drikke seg utørste HVER ENESTE DEG på grunn av denne ideen"

Endret av Sativa
Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Jeg ler ler ler! :hoho: Spyle ned med tisset? :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...