mee mee Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 noen som har noen tips til hvordan man kan få g-punkt orgasme..? aldri funket på meg
Duracell Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Som er utløst etter KUN stimulering av g-punkt? Eller i kombo med klitoris?
Duracell Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Hm, den er verre. vet ikke helt hva jeg skal anbefale, annet enn god tid og mye glidekrem!
mee mee Skrevet 31. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 31. august 2006 har prøvd i 3 år nå.. å merker ingenting! må ha klitten for å komme..
Duracell Skrevet 31. august 2006 #6 Skrevet 31. august 2006 har prøvd i 3 år nå.. å merker ingenting! må ha klitten for å komme.. ← Stilig setning, "må ha klitten for å komme.." hehe men for all del, er enig i det, å stimulere klitoris hører med hos meg iallefall.
mee mee Skrevet 31. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 31. august 2006 vi har gnudd, masert, pirket og alt som kan mulig gjøres.. funker hvis ikke på meg den..
Duracell Skrevet 31. august 2006 #8 Skrevet 31. august 2006 vi har gnudd, masert, pirket og alt som kan mulig gjøres.. funker hvis ikke på meg den.. ← har dere prøvd å dunke? rett og slett kjøre deg hardt med fingre eller dildo?
Hu i Svingen Skrevet 31. august 2006 #9 Skrevet 31. august 2006 Aldri vært borti dette G-punktet. Mistenker at vedkommende (navn som begynner på G - noe med Graf..?) var full da han skrev sin rapport.
mee mee Skrevet 31. august 2006 Forfatter #10 Skrevet 31. august 2006 Aldri vært borti dette G-punktet. Mistenker at vedkommende (navn som begynner på G - noe med Graf..?) var full da han skrev sin rapport. ← du sier noe der!
mee mee Skrevet 31. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 31. august 2006 har dere prøvd å dunke? rett og slett kjøre deg hardt med fingre eller dildo? ← mot punket liksom? hmm.. får prøve det
Duracell Skrevet 1. september 2006 #12 Skrevet 1. september 2006 mot punket liksom? hmm.. får prøve det ← ja jeg ble grådig "dunket på" for noen år siden av en småsyk kåt fyr som drev på en time. fingrene hans ble badeskrukkete, og jeg kom så det hylte. anbefales.
Duracell Skrevet 1. september 2006 #14 Skrevet 1. september 2006 (endret) bare hyggelig men en liten advarsel: jeg vet ikke hva du liker av seksuelle ting, men jeg er iallefall litt hardhendt til tider. det er jo ikke sikkert at du setter like stor pris på slik behandling edit: jeg blir behandlet hardhendt.! Endret 1. september 2006 av Duracell
mee mee Skrevet 1. september 2006 Forfatter #15 Skrevet 1. september 2006 jeg liker å bli behandlet hardhendt
Duracell Skrevet 2. september 2006 #16 Skrevet 2. september 2006 jeg liker å bli behandlet hardhendt ← Men da er det jo grei skuring
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #17 Skrevet 2. september 2006 Det gikk en dokumentar på NRK om kvinners underliv, klitoris og orgasme. En rekke undersøkelser viser at det ikke er noe som heter G-punkt, og at de aller fleste kvinner må ha en viss stimulering av klitoris for å få orgasme.
Gjest Tanita Skrevet 2. september 2006 #18 Skrevet 2. september 2006 En rekke undersøkelser viser at det ikke er noe som heter G-punkt, ← JO, det er det!!! Så det så!
Gjest Norwegian Blue Skrevet 2. september 2006 #19 Skrevet 2. september 2006 Er ikke g-punket bare "andre siden" av klitoris da? Mener å ha hørt/lest det; og at klitoris er større en folk flest tror. Så når g-punktet blir stimulert er det egentlig klitoris som blir stimulert, bare fra en annen vinkel. Men kanskje jeg husker feil..
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #20 Skrevet 2. september 2006 Du har nok rett i det, den delen av klitoris som vi ser med det blotte øyet, er nok bare toppen av isberget G-punket mente man lå lengre inne, og ikke i nærheten av klitoris.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå