Murron Skrevet 1. september 2006 #21 Skrevet 1. september 2006 Det jeg ikke skjønner er hvorfor det er så forskjell på en gjest og en bruker. Samme hvem som skriver vel.. viktigste er vel nettop det at alle kan poste og hjelpe eller krangle eller hva man enn har lyst til..
Gjest Gjesta Skrevet 1. september 2006 #22 Skrevet 1. september 2006 Tråden er ryddet for persondebatt. Pheps -mod
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #24 Skrevet 2. september 2006 Kvinner dyrker drama. Tips til alle menn: Ikke innvolver dere!
SunAndMoon Skrevet 2. september 2006 #25 Skrevet 2. september 2006 Mas mas mas....over hele linja.... mandag hele året, det er ingenting å le av.. men jeg kan ikke la være.. splitter piiiine... Fysj og fy til all bråk og krangel her på kg! Det er en grunn til at det er krig i verden når man ikke engang klarer å holde seg på matta på nettet.. sier vel sitt!
Gjest Sukkerert i.i. Skrevet 2. september 2006 #26 Skrevet 2. september 2006 Neida. Sukkerert turte å være frekk mot meg uten å logge seg ut en gang, hun. Fler bør følge det eksempelet :-) ← Ja, og jeg overlevde. Så vidt.
Gjest seroxata Skrevet 2. september 2006 #27 Skrevet 2. september 2006 everytime I see you oooh I try to hide away, but when we meet it seems I can't let go.... tjuhu! lallalalalalalal.... la oss alle sette oss i en ring og røyke fredspipe, trust me, det funker!! :D
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2006 #28 Skrevet 2. september 2006 Bra og konstruktivt, positivt innlegg, TS Fortsett slik, så blir det så hyggelig her. Kjempefint om du vil registrere deg, du vet da er det lettere å få seg noen nettvenner her Bra poenger du har. Du må da være spesielt intelligent eller noe? Veldig bra.
Gjest Hedda Gabler Skrevet 2. september 2006 #29 Skrevet 2. september 2006 Kvinner dyrker drama. Tips til alle menn: Ikke innvolver dere! ← Tips til både menn, dramadyrkende kvinner, gjester og faste: Involvere skrives med en n.
minienthe Skrevet 2. september 2006 #30 Skrevet 2. september 2006 everytime I see you oooh I try to hide away, but when we meet it seems I can't let go.... tjuhu! lallalalalalalal.... la oss alle sette oss i en ring og røyke fredspipe, trust me, det funker!! :D ← knegg knegg
Nita Skrevet 3. september 2006 #31 Skrevet 3. september 2006 Jeg tror jeg må være selektivt blind jeg for jeg oppfatter ikke sidene her inne som noen klagemur.....og ja ser jo noen surmagede utblåsninger innimellom, men synes ikke de kan stå for debattsidene generelt P.S. Og jeg stikker innom nesten hver dag, men skautet har jeg under haka
Snasen Skrevet 3. september 2006 #32 Skrevet 3. september 2006 Hei SC! ← Utrolig nok finnes det mange flere som deler min mening du. Litt for godt (vondt mener jeg) til å være sant?
Snasen Skrevet 3. september 2006 #33 Skrevet 3. september 2006 (endret) Nå har jeg sittet fint på benken og studert dette hønsehuset utenifra den siste uka, og jeg veit ikke om jeg skal le eller grine. Det hyles opp om såkalte "stalkere" annenhver dag, og folk hiver seg på som sultne ulver. Det hentes sitater fra årsgamle diskusjoner, pekefingrene går sånn på kryss og tvers at det er rart ikke noen har knukket dem av i kampens hete. Hva er det dere driver med? Hvorfor husker dere gamle feider så inni gamperæva godt? Noen vil ha "egen moderator" og noen vil stenge gjester ute, og gjennom hele prosessen stikkes det kniver i hverandres sider. Og det får meg til å undre ..... Har det alltid vært sånn her inne? Er dette egentlig en syforenings helvete? Et sted der alle kvinners dårlige sider får ulme i fred i en tilnærmet beskyttet atmosfære hvor de få menn som tør å liste seg inn her sitter musestille for å ikke drepes på flekken i et PMS-anfall som ikke ligner nøkken? Herregud. Syke kvinnfolk!!! Jeg tipper minst halvparten av dere er bitre hjemmeværende mødre med skaut , og kjevla godt stukket opp mellom skinkene. Amen. ← AMEN til det ja! Spesielt det siste om bittre alene/hjemmemødre (eller misfornøyde gifte kvinner...dem er det jævlig mange av her tror jeg). Ellers tror jeg det er en del vindrankere her inne. Sikkert en grunn til mye av denne sytinga. Endret 3. september 2006 av Sexy C
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå