Gå til innhold

Sytete sutrekjerringer

Fremhevede innlegg

Gjest "gjestefitten"
Skrevet

Nå har jeg sittet fint på benken og studert dette hønsehuset utenifra den siste uka, og jeg veit ikke om jeg skal le eller grine.

Det hyles opp om såkalte "stalkere" annenhver dag, og folk hiver seg på som sultne ulver. Det hentes sitater fra årsgamle diskusjoner, pekefingrene går sånn på kryss og tvers at det er rart ikke noen har knukket dem av i kampens hete. Hva er det dere driver med? Hvorfor husker dere gamle feider så inni gamperæva godt? Noen vil ha "egen moderator" og noen vil stenge gjester ute, og gjennom hele prosessen stikkes det kniver i hverandres sider.

Og det får meg til å undre ..... Har det alltid vært sånn her inne? Er dette egentlig en syforenings helvete? Et sted der alle kvinners dårlige sider får ulme i fred i en tilnærmet beskyttet atmosfære hvor de få menn som tør å liste seg inn her sitter musestille for å ikke drepes på flekken i et PMS-anfall som ikke ligner nøkken?

Herregud. Syke kvinnfolk!!! Jeg tipper minst halvparten av dere er bitre hjemmeværende mødre med skaut , og kjevla godt stukket opp mellom skinkene.

Amen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he he, er tilbøyelig til å være enig... men ta det som det det er - en utblåsning i hverdagen ;)

Skrevet

Vi er ferdige med denne saken jo. Nå starter du jo hele sirkuset igjen :roll:

Men for all del, mat ivei. Mat, mat MAT

Skrevet

Nei, det har ikke alltid vært sånn. Men det har ikke alltid vært så mange frekke gjester på en gang heller.

Skrevet

Og heller ikke så mange frekke og sytete faste brukere. Jeg har vært innom her i flere år og må si at de faste brukerne ikke er det spor bedre enn gjestene når det gjelder akkurat dette:

"Det hyles opp om såkalte "stalkere" annenhver dag, og folk hiver seg på som sultne ulver. Det hentes sitater fra årsgamle diskusjoner, pekefingrene går sånn på kryss og tvers at det er rart ikke noen har knukket dem av i kampens hete. Hva er det dere driver med? Hvorfor husker dere gamle feider så inni gamperæva godt? Noen vil ha "egen moderator" og noen vil stenge gjester ute, og gjennom hele prosessen stikkes det kniver i hverandres sider."

Men det er liksom mer legitimt å "ta" gjester enn faste brukere dessverre.

Skrevet

Neida. Sukkerert turte å være frekk mot meg uten å logge seg ut en gang, hun. Fler bør følge det eksempelet :-)

Skrevet

det er generellt mye klaging og syting her inne synes jeg, inkludert førsteinnlegget i denne tråden, som ikke er det spøtt mer åpent og positivt en de andre liknende trådene..

om det er skrevet av gjest eller av en innlogget, fast bruker er vel egentlig ett fett, det blir ikke mindre sytete av at enda fler syter vettu. ;)

men det har vært til tider mye klaging her inne ja, ikke hele tiden, men det kommer med ujevne mellomrom perioder der det er ufattelig mye klaging og syting både om regler og om moderatorer og om gjester, også henger en haug seg på og mater hverandre med hvor ille de synes det ene eller andre er.

sånn har det vært lenge, og sånn kommer det nok til å fortsette å være.

så om man ikke ønsker å ta del i sytinga eller det negative, så får man se på det med humor og tenke som så at "det går nok over igjen". :ler:

Skrevet
Nei, det har ikke alltid vært sånn. Men det har ikke alltid vært så mange frekke gjester på en gang heller.

:tommelsmil: Du er en meget velformulert frøken :ler: så jeg hiver meg på din mening her...

;)

Skrevet

Jeg bare lurer på hva 'knukket' er for noe jeg da.. :overrasket:

Skrevet

Gjest; hovedinnlegget ditt føyer seg jo pent inn i rekken. :overrasket: du har blitt som oss!

:retter på det kledelige skautet:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg bare lurer på hva 'knukket' er for noe jeg da..  :overrasket:

Å knekke - knekker - knakk - har knukket. ;)

Skrevet

Nå er jo ikke jeg den skriver mest og oftest her akkurat, men jeg leser mye! Synes også det går i perioder dette med klaging og syting, men det er uendelig godt at det finnes et sted der man kan gjøre akkurat det og vite at ingen man kjenner i RL får det med seg.

Synes ikke dette stedet er verre enn andre jeg har hørt om og lest i forresten!

Vi gir hverandre :klem: i ny og ne her, og så slipper man å si mer hvis man ikke vil! Herlig!

Skrevet
knekke-knakk-knekt

:sjarmor:

Jeg har da lært at det er knekt-dame-kong-ess, jeg da.... :klø:

Gjest Bellatrix
Skrevet
Jeg har da lært at det er knekt-dame-kong-ess, jeg da.... :klø:

Det har jeg også lært. :sjarmor:

Skrevet

:ler: Hva er det neste da?

Knokke?

Skrevet

Beklager avsporingen altså.

Jeg har egentlig ikke noe her å gjøre.

*Tusler ut igjen.* :sjenert:

Gjest Madam Felle
Skrevet
Nå har jeg sittet fint på benken og studert dette hønsehuset utenifra den siste uka, og jeg veit ikke om jeg skal le eller grine.

Det hyles opp om såkalte "stalkere" annenhver dag, og folk hiver seg på som sultne ulver. Det hentes sitater fra årsgamle diskusjoner, pekefingrene går sånn på kryss og tvers at det er rart ikke noen har knukket dem av i kampens hete. Hva er det dere driver med? Hvorfor husker dere gamle feider så inni gamperæva godt? Noen vil ha "egen moderator" og noen vil stenge gjester ute, og gjennom hele prosessen stikkes det kniver i hverandres sider.

Og det får meg til å undre ..... Har det alltid vært sånn her inne? Er dette egentlig en syforenings helvete? Et sted der alle kvinners dårlige sider får ulme i fred i en tilnærmet beskyttet atmosfære hvor de få menn som tør å liste seg inn her sitter musestille for å ikke drepes på flekken i et PMS-anfall som ikke ligner nøkken?

Herregud. Syke kvinnfolk!!! Jeg tipper minst halvparten av dere er bitre hjemmeværende mødre med skaut , og kjevla godt stukket opp mellom skinkene.

Amen.

Og du var noe bedre? Eller hva kaller du innlegget ditt? Høres ut som det er verre enn de andre innleggene jeg har lest her inne, så kanskje du bør begynne med deg selv før du klager på noen andre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...