Gjest taia Skrevet 31. august 2006 #1 Skrevet 31. august 2006 noen som har prøvd denne? er den god?..er den egentlig sunn, selv om den er sukkerfri? *spent*
brumma* Skrevet 31. august 2006 #2 Skrevet 31. august 2006 Jeg leste et sted at den ikke synker helt som den skal... Men det er annenhåndsinfo, jeg har ikke prøvd den selv.
Gjest gjest1 Skrevet 31. august 2006 #3 Skrevet 31. august 2006 Her i huset er vi enige om at originalen smaker bedre, og at den "klumper" mer enn originalen. Sikkert ikke så veldig sunn uansett.
Arkana Skrevet 31. august 2006 #4 Skrevet 31. august 2006 Den er vanskelig å røre ut i melken (klumper seg), og smaker aldeles ufyselig!
Leanne Skrevet 1. september 2006 #6 Skrevet 1. september 2006 den klumper seg!!! Vanskelig å røre ut... Men hvis du bruker den i varm melk, så er det lettere å røre ut... (men da er det jo best med ordentlig kakao... )
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2006 #7 Skrevet 4. september 2006 Ja, den er helt håpløst å få rørt ut i melka, så jeg har aldri funnet ut hvordan den smaker. I tillegg er det ikke store forskjeller mellom sukkerfri/original hvis du ser på det totale kalori-innholdet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå