Ruby Skrevet 11. januar 2003 #1 Del Skrevet 11. januar 2003 Hvis du sto fritt til å velge og være en annen person en hel dag, hvem ville du ha vært da, og hvorfor? Hmmm, jeg tror jeg ville valgt å være Madonna. Bare for å se hvordan hun takler hverdagen med karriere og mann og barn. Dessuten holder hun seg godt til å være i 40-årene. Skulle også gjerne ha skrevet en hit, og det kunne jo vært god hjelp. He he! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dance Skrevet 11. januar 2003 #2 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg ville vert kjæresten min for en dag jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anitrat Skrevet 11. januar 2003 #3 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg tror jeg ville vært sjefen min.... Han er mitt stooooore forbilde. Han vet ALT, nesten da. Hadde vært interessant å vite hvordan han tenker og hva han tenker. Han hjelper alltid andre. En snill mann, tvers igjennom! Mye skryt...? Vel, et slikt underfundig og sjeldent menneske skal ha ros!!!! Ser veldig opp til ham. Det er sikkert ikke mange som tenker slik om sjefen sin, hva......?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kira Skrevet 11. januar 2003 #4 Del Skrevet 11. januar 2003 Hmm... Jeg ville vært Christina Aguilera for en dag. Se hvordan det hadde vært... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 11. januar 2003 #5 Del Skrevet 11. januar 2003 Jeg ville vært datteren min jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 11. januar 2003 #6 Del Skrevet 11. januar 2003 Bill Gates. Jeg hadde brukt dagen til å være eksentrisk milliardær, og overført penger til min konto, sam til alle vennene mine og min familie. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 13. januar 2003 #7 Del Skrevet 13. januar 2003 Kunne godt tenkt meg å vært Eminem en dag jeg, og bare gått rundt å slengt dritt om alle og fortsatt vært kul :blunke: Sorry, men det er mandag i dag... Kunne jo funnet på et mer inteligent svar Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elefantina Skrevet 13. januar 2003 #8 Del Skrevet 13. januar 2003 Ville vært Jamie Olivier, og gitt meg et kurs i matlaging! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 13. januar 2003 #9 Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg ville garantert valgt et eksemplar av det annet kjønn, låst meg inne på et hotellrom, og funnet ut alle hemmelighetene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 13. januar 2003 #10 Del Skrevet 13. januar 2003 Tror nok jeg ville gjort det samme som Kevin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 18. januar 2003 #11 Del Skrevet 18. januar 2003 Min mann eller mine barn kunne vært interessant. Forøvrig kunne jeg vært den ondeste diktatoren i verden. Da kunne jeg skutt de andre onde før jeg skjøt meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Erik Lokker Skrevet 22. januar 2003 #12 Del Skrevet 22. januar 2003 Jeg ville vært Svein Gjedrem akkurat i dag, og satt ned renta med 1 prosent. Ellers ville jeg vært John Lennon, for å undersøke hva som skjer etter døden. Forresten; Jeg er redd for at Kevin vil bruke lenger tid på å avsløre hemmeligheter enn det kitchenwitch trenger å gjøre... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mona Skrevet 23. januar 2003 #13 Del Skrevet 23. januar 2003 Det er to personer jeg måtte ha vaøgt mellom og det er: 1) Kjæresten min: pga at det ville vært interresant å funnet ut hva han tenkte og hatt muligheten til å utforske hvordan det er å være en gutt. Har alltid lurt på det jeg! 2) Victoria Beckham! Tenk å få være rik og få være kona til David Beckham for en dag!! m-m.. Hadde ikke vært feil det nei! *Drømmer* klem Mona 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå