Gå til innhold

kjøpe på ebay?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_linnea_*
Skrevet

jeg har tenkt å kjøpe seng på ebay.de frakter til noege men hvor mye er frakt prisen på en stor ting som dette.

er det noen som har erfaring med andre tinger.har også lyst å kjøpe noen kjoler er dette dyrt?med frakten liksom?

interisert å høre fra alle om frakt pris, og hvilken plasser dere kjøper fra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer helt ann på selgeren, hvor produktet blir fraktet fra, hvilket land produktet blir sendt fra, osv. Vær obs på at du sjekker at selgeren faktisk selger til hele verden eller Europe. Mange selger f. eks bare til USA eller England. Dessuten er ingenting helt sikkert ved å handle på Ebay, men jeg har handlet der mange ganger og enda ikke opplevd noen storstilte problemer. Husk også å sjekke at selgeren ønsker at du skal bruke paypal, ellers må du antagelig bruke sjekk, noe som kan være vanskelig å sende til selger. Det kan også være verdt å ta en titt på selgerens ryktepoeng, man vil nødig kjøpe av en som er en dårlig selger og som ikke leverer det man har bestilt.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
jeg har tenkt å kjøpe seng på ebay.de frakter til noege men hvor mye er frakt prisen på en stor ting som dette.

er det noen som har erfaring med andre tinger.har også lyst å kjøpe noen kjoler er dette dyrt?med frakten liksom?

interisert å høre fra alle om frakt pris, og hvilken plasser dere kjøper fra.

Det er opp til hver enkelt selger å fastsette frakten, så spør FØR du byr slik at du slipper ubehagelige overraskelser.

Skrevet
Det kommer helt ann på selgeren, hvor produktet blir fraktet fra, hvilket land produktet blir sendt fra, osv. Vær obs på at du sjekker at selgeren faktisk selger til hele verden eller Europe. Mange selger f. eks bare til USA eller England. Dessuten er ingenting helt sikkert ved å handle på Ebay, men jeg har handlet der mange ganger og enda ikke opplevd noen storstilte problemer. Husk også å sjekke at selgeren ønsker at du skal bruke paypal, ellers må du antagelig bruke sjekk, noe som kan være vanskelig å sende til selger. Det kan også være verdt å ta en titt på selgerens ryktepoeng, man vil nødig kjøpe av en som er en dårlig selger og som ikke leverer det man har bestilt.

men hvilken varer har du kjøpt da å hva kostet frakten på de?

Skrevet

hva er paypal

Skrevet
men hvilken varer har du kjøpt da å hva kostet frakten på de?

Jeg har kjøpt dvder, samlekort (for oss spesielt interesserte), t-skjorte, diverse ting. Frakten har vært alt fra $5-15 til £5-10, kommer litt ann på varen osv.

Skrevet
hva er paypal

Paypal lar deg sende penger med email, sånn helt kort forklart. Det betyr at man kan bruke sitt betalingskort (Visa, Mastercard osv) uten å måtte gi slike sensitive opplysninger direkte til selgeren. Paypal vil aldri være 100 % sikkert, som veldig mye annet. Tross alt har opplevd at det er den tryggeste måten å handle på. Les mer på PayPal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...